duminică, 15 martie 2009

Avem secrete?

Dragii mei moncheri. Nu va râdeti, avem un coleg caruia i-am spus la început, cu drag si prieteneste "mon cher". Cu timpul asta a devenit (pre)numele lui, deci acuma îl cheama pur si simplu, desi el nu-i nici pur si nici simplu, Moncher. Initiez o dezbatere, sau cum vad ca e moda acum, îi zice leapsa. Despre cât si ce trebuie sa stie lumea despre noi. Am vazut emisiuni întregi la TV despre Facebook (stiati ca autorul este un pusti sub 30 de ani ?, scuze celor sub 30 de ani, o sa vedeti voi peste alti 30 ce compliment frumos este), despre camere video montate prin oras la intersectii, pasaport biometric, cipuri etc. In Romania este dezbatere mare, în toate mediile (culturale si mai putin), despre noile pasapoarte. In familia mea se ia cuvântul pro sau contra. La toate astea, contrar principiilor de baza ale unei Lepse autentice, unde tu, initiatorul, pui problema si lasi în mod sadic oamenii sa caute raspunsul înauntrul lor, eu raspund primul printr-o adânca reflectie : foaie verde prastie, curge apa-n beci ! Problema nu este ce se afla despre tine (mare minune!, daca din miile de legi care exista - unele contradictorii, ca uneori Parlamentul scoate legi, dar uita sa le abroge pe alea vechi ! – eu respect doar cele 10 porunci, atunci e OK), ci mai degraba cine. Daca e un idiot, sa fie sanatos, îi doresc chiar sincer chestia asta, daca nu, nu, adica o sa treaca la altceva mai interesant pentru el si meseria pe care o face. Eu tin minte o replica a lui Sarko (oui, lui-même !) de foarte mult bun simt : "Pentru mine cea mai mare libertate este ca oamenii sa poata merge pe strada fara sa le fie frica". Deci mie n-au decât sa-mi puna o camera video si în, pardon, buda. N-am nimic de ascuns! Riscul, daca o fi vreo unul, este al lor!

De ce toata introducerea asta? De azi înainte, dau un ordin scurt si precis administratorilor blogului (o sa bifez o casuta), sa faca publica adresa mea (noastra) privata de mail. Veti fi deci toti verisori sau verisoare (aici e problema!) din partea vreunei strabunici (neaparat ramura cea buna!). Raducu si-a descoperit anul trecut o verisoara (pe bune!) despre care nu stia nimic. Deci se poate! Click pe pliculetul de mai jos si m-ati terminat! AM ZIS!


Leapsa în ordine alfabetica la: Costel, Duduca, Fata moshului, Raducu, Rosioara

Un comentariu:

  1. http://www.opensourceshakespeare.org/views/plays/plays.php
    Give me a case to put my visage in:
    A visor for a visor! what care I
    What curious eye doth quote deformities?
    Here are the beetle brows shall blush for me.

    RăspundețiȘtergere

Scrieti baieti, numai scrieti!