vineri, 1 octombrie 2010

Declaratia lunii septembrie



Asa vin ideile, dintr-una'ntr-alta. Cam multe cratime, de aia am pus si un apostrof. Ce-as mai râde sa fi gresit!!

Unor copilite fara multe reguli în cap si nicaieri în general nu prea le plac pozele si alte chestii pe blog decât textul. In care sa scrii cum faci dus, cât de des faci pipi si cum e când te scapi tare si mai ales care-i treaba cu amorul în linii mari. In linii mari noi cam stim cum se fac astea, în detaliu fiecare vine cu "eul" lui personal care nu cred ca intereseaza pe altii.

Poate într-o zi o sa si spun cum este (la) Sulina, deocamdata revin tot la poze si sunet. Cel care tuna în final nu este Dumnezeu (desi asa ar fi trebuit), ci vântu' în microfon. Cum care vântu'? Ala din diferentele de presiune, azi aici, mâine dincolo...

18 comentarii:

  1. Vad k te-au suparat niste copilite :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Hm... Oare ce copilite citesti tu?

    RăspundețiȘtergere
  3. Copilite fara "règles" Maître care fac însa regula pe blog, doar pe-al lor din fericire.
    @ddunia
    Altele.

    RăspundețiȘtergere
  4. Recomanda-le Scrisorile, sa vada si ele cum sta treaba cu calul negru!
    :) Apoi daca esti curios de fire, ce-ai cautat pe acolo?

    RăspundețiȘtergere
  5. Da, suflă teribil vântul la Sulina...
    Nuferii nu sunt de la...

    RăspundețiȘtergere
  6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Catalin
    Multa mizerie, Dumnezeule! Din fericire acolo, la capatul lumii si la margine de mare oamenii nu sunt pervertiti. Sunt veseli si darnici. E drept ca ajuta si vodca sau amestecul de spirt cu apa care este din belsug. Daca poti vedea filmul "Asta e" de Ciulei jr., fa-o.

    RăspundețiȘtergere
  8. Chiar ieri am văzut un film cu Sulina. Se numeşte "Marea Neagră". Bătrâna doamnă florentină, văzând pentru prima dată Dunărea, exclamă: "Nu e ca Arno"!
    Deh...

    RăspundețiȘtergere
  9. La "Chila-n port" ai fost? Pe mine ma duce Nelu Ploiesteanu ori de cate ori am chef si ploaia ma impinge la defulari interioare... :)

    RăspundețiȘtergere
  10. N-am zis nimic de "Chila"... oricum acolo n-am fost, e prea aproape de Ucraina.

    RăspundețiȘtergere
  11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  13. Am fost la Sulina in urma cu 7 ani. Nu stiu cat s-a schimbat de atunci, dar tinand cont de ritmul romanesc nu am sperante ca prea mult. Ma indoiesc sa fie caminul din pozele tale un caz izolat.
    Gazda s-a dovedit a fi foarte departe.Marea...era atat de aproape incat am mai facut o ora de mers pe jos pana la ea. Dar a fost frumoasa...era septembrie, nu mai era nimeni. Oricat de mult imi place rusticul, nevoile marunte te aduc la realitate...ti-e sete, ce bei?...te "trece", unde faci?. Iar gazda... Nu m-am bagat in asternuturi, m-am rugat sa treaca noaptea sa putem pleca de-acolo, la toaleta nu am fost, mi-a spus sotul ca pozitia in care trebuie sa stai este muuuult mai chinuitoare decat cea mai grea pozitie yoghina.
    De felul meu incerc sa nu-mi amintesc partile rele, de cladirile bombardate parca, un singur hotel nou vopsit in roz, care parea un stigat isteric, intre celelalte cladiri aflate in paragina. Insa deosebit drumul de intoarcere cu vaporasul ...ne-a facut sa uitam tot, copiii foarte incantati.
    Eu locuiesc la munte. Nu la munte, ci in creierii muntilor.Sunt aici pensiuni care merg pe rustic...stii cum sunt? o minune...camera este rustica, nu zic, dar are tot ce trebuie inclusiv wireless...iar baia...farmacie.Desigur, patron ungur.

    RăspundețiȘtergere
  14. Mama mia ce-am facut la tine...am primit mesaje de eroare cu text prea mare, tot am incercat sa-l scurtez ca in final sa apara toate. Te rog daca poti sa le stergi. SCUZE !!!!

    RăspundețiȘtergere
  15. Nu-i nimic, dar vad ca le-ai sters tu. Si a ramas cel mai scurt. Primul era cel mai reusit. Ia-o de la început!

    RăspundețiȘtergere
  16. @Sophie
    S-a schimbat mult. Dar în rau. Nu stiu cum era acum 7 ani, dar eu nu am vazut atâtea case parasite si degradate într-un oras. Si oras mai parasit ca Sulina. Orasul lui Jean Bart, orasul care avea într-o vreme 8 consulate, unde era o fabrica de conserve care doar ea avea 3000 de angajati în timp ce acum toata populatia se spune ca este sub 2000 de oameni, "zona libera" pe poarta careia troneaza o tabla pe care scrie "Intrarea interzisa", ei bine, din orasul asta a mai ramas un singur lucru care-ti taie respiratia: locul unde Dunarea intra în mare. Si bunatatea oamenilor.

    RăspundețiȘtergere

Scrieti baieti, numai scrieti!