marți, 19 iulie 2011

Miercurea fara cuvinte (13) - Apusuri în Ardeni

Ideea miercurilor a avut-o Carmen iar ideea apusurilor de aici mi-a venit privind apusurile grecesti ale lui Teo.

55 de comentarii:

  1. OOOOOOO! Nush ce a avut Teo, dar astea sunt de departe cele mai bune vazute cu vreun cer. Iar mie...cerul roz, portocaliu...pfuj! Grozave!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superbe! toate fotografiile sunt mi-nu-na-te!
    Norocos ai fost sa surprinzi asemenea momente!
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
  3. imi plac mai mult apusurile decat rasariturile...intotdeauna mi-au placut...
    culorile celui de-al 7-lea apus postat de tine sunt tare frumoase...imi imaginez cat de albastra ar fi noaptea care urmeaza unui asemenea apus :)
    happy ww!

    RăspundețiȘtergere
  4. "Rasar,
    Ma-nalt,
    Cobor
    Si-apoi dispar,
    Si-apusul meu e totusi rasarit..."zicea Minulescu. Frumoase fotografii!

    RăspundețiȘtergere
  5. foarte frumos apusul in Ardeni...parca,inclin sa cred ca acolo este alta lume :)

    RăspundețiȘtergere
  6. Care apusuri grecesti? :) Penultima fotografie este... de vis, pe mine m-a vrajit.
    Iti multumesc bun, Dane, esti un fotograf talentat, si asta pentru ca stii sa surprinzi frumosul.

    RăspundețiȘtergere
  7. De la portocaliu la mov, prin cenuşiu... Chiar dacă fiecare fotografie în parte este frumoasă, ansamblul este extraordinar. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere
  8. norii din a sasea fotografie zici ca sunt desenati:)
    Apus de poveste!
    Seara senina!

    RăspundețiȘtergere
  9. Aici e clar ca sind de prisos cuvintele.

    RăspundețiȘtergere
  10. Superberb. dupa ce vad in timpul zilei, splendoarea locurilor, odata cu caravana Turului Frantei, seara, privesc aceste apusuri minunate.

    RăspundețiȘtergere
  11. cred ca-ti plac oamenii muti, de ne lasi mereu fara cuvinte:)) o zi frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  12. Norii rosii la apus vestesc vant pentru a doua zi. Cum a fost ziua urmatoare ?

    RăspundețiȘtergere
  13. Superb!!
    Metafore colorate!!
    Aștept cu nerăbdare fiecare răsărit, apusul mă doare până la lacrimi..
    http://incertitudini2008.blogspot.com/2011/07/grea-meserie-fotografiatul.html

    RăspundețiȘtergere
  14. Tot cu gandul la apus :) Minunate culori..iar 7 si 8 sunt deosebite!

    RăspundețiȘtergere
  15. universul ne impresioneaza cu fiecare asfintit zugravind ramasitele zilei in culori si forme fantastice.

    RăspundețiȘtergere
  16. A saptea,cea movulie,m-a vrajit...sunt absolut superbe pozele..

    RăspundețiȘtergere
  17. Exista mai mult decat superlativ absolut pt astfel de imagini.

    RăspundețiȘtergere
  18. De parcă ai fotografiat luminile ce se văd dintr-o fierărie imensă!Apusenii sunt de vis,superbe imaginile!

    RăspundețiȘtergere
  19. apusuri lirice...adica te uiti si iar te uiti, fara sa mai spui nimic, doar absorbi frumosul si taci ;)

    RăspundețiȘtergere
  20. Salutare Dan !
    Se simte multă poezie şi parcă şi-o melodie în surdină ...te îmbie la visare !

    RăspundețiȘtergere
  21. @Cleo
    Teo a avut niste poze cu apusuri din Grecia, vad ca si el se face ca nu mai stie. Aici cerurile sunt tulburate rau ca ploua cam des!

    RăspundețiȘtergere
  22. @Carmen
    Multumesc Carmen, am avut de unde alege ca nu-i greu de surprins asa ceva. Avem destul de des pe aici vreme de asta amestecata. Dar e si frumos...

    RăspundețiȘtergere
  23. @Pandhora
    Nu cred ca a fost foarte albastra, suntem într-o perioada de ploi si vânturi. Ca si în alte “domenii” frumusetea cere sacrificii!

    RăspundețiȘtergere
  24. @Luna patrata
    Frumos zicea Minulescu si bine-ar fi sa aiba si dreptate! Din pacate nu exista niciun dubiu: apusul e apus adevarat si vremea cam “orajoasa”!

    RăspundețiȘtergere
  25. @Teo
    Miecurea ta 12 cu doua apusuri “à la...”. Ti-am si spus atunci ca mi-ai dat o idee. Asta-i ideea. Fotograful este într-adevar talentat, dar nu sunt eu acela ci Nana, eu doar aleg dintre sute de poze, nici asta nu-i usor. Talentul meu este rabdarea. Cum era vorba aia? “Biroul meu e tzara!!”

    RăspundețiȘtergere
  26. @Max Peter
    E adevarat ca uneori la asfintit lumina este foarte ciudata, mai ales dupa ploaie, e galbena, mov, trece prin toate nuantele. Am vrut sa le pun într-o ordine. Daca am reusit, ma bucur, multumesc!

    RăspundețiȘtergere
  27. @Tudor
    Talentat pictor este natura! O zi racoroasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
  28. @Fosile
    Daca va place, mie mi-e de ajuns.

    RăspundețiȘtergere
  29. @Abbilbal
    Chiar ca sunt asa, parca ar fi alta planeta cu alta atmosfera! Mult sulf!!

    RăspundețiȘtergere
  30. @Costin
    Cred ca de azi încep peisaje frumoase si stranii în Alpi. In etapa de mâine este Alpe-d’Huez, cea mai grea ascensiune a Turului, zici ca esti pe luna si poimâine Vârful Galibier, nici asta nu-i usor!! Unde mai pui ca în Alpi ninge de doua zile tare de tot!!

    RăspundețiȘtergere
  31. @Robert
    Si eu sunt cam mut, dar si tacutul e o chestie complicata!

    RăspundețiȘtergere
  32. @Zina
    Cred ca era o perioada când venea mult vânt dinspre ocean. Desi suntem departe de Atlantic, mai are destula forta când ajunge aici, destul cât sa mai ia câte un acoperis si sa-l puna alaturi. Anul asta a plouat mult si a fost si vânt.

    RăspundețiȘtergere
  33. @Incertitudini
    Mai trebuie sa si apuna soarele din când în când ca sa poata rasari! Frumoasa coincidenta, miercurea ta cu fotogràfii! Am sa ma duc sa zabovesc mai mult.

    RăspundețiȘtergere
  34. @Fly2sky
    Asta-mi place, asta aleg! Noroc ca am de unde! Nu ajunge o singura miercuri pe saptamâna pentru tot ce as vrea sa pun!

    RăspundețiȘtergere
  35. @Gabriela
    Daca n-ar fi cladirile si copacii care se mai vad în unele poze, totul ar semana cu furtunile din “marinele” lui Aivazovski.

    RăspundețiȘtergere
  36. @Scorpio
    Mie cel mai mult îmi place “gaura“ aceea din nori si razele care vin din spate.

    RăspundețiȘtergere
  37. @Mircea
    Nu-i nevoie de iahturi scumpe ca sa ne bucure ochii!

    RăspundețiȘtergere
  38. @Devoratoarea de muzica
    Multumesc si ne bucuram ca va place. Natura e darnica aici, e drept ca trebuie sa mai suportam câte o ploaie, dar altfel n-ar fi nori si nici atâta verde!

    RăspundețiȘtergere
  39. @Se-cret
    Fieraria e a mea, de acord, dar Apusenii sunt la Carmen!! Iti dai seama cine sufla cu foalele în cuptorul asta!

    RăspundețiȘtergere
  40. @Sophie
    Asa ar trebui sa fie, dar ce rost ar avea o postare fara comentarii? Vorbiti cât mai mult!

    RăspundețiȘtergere
  41. @aA
    Te încarci cu energie de la natura. Si daca nu se poate direct, se poate prin intermediar. Daca sunt eu de data asta, cu atât mai bine!

    RăspundețiȘtergere
  42. @Sorin
    Salut Sorine! Adevarul e ca eu sunt foarte romantic, visator si-mi place si muzica, asta este, mai exista si oameni perfecti!! Si modesti!

    RăspundețiȘtergere
  43. @Liviu
    Scuza-ma Liviu, te-am sarit! Intr-adevar este alta lume, mai degraba alte locuri, în schimb oamenii sunt cam la fel peste tot!

    RăspundețiȘtergere
  44. Superb..fara cuvinte in fata spectacolului permanent al naturii!
    O zi frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  45. Pfuaaa... cate sfori oi fi tras tu ca sa bage francezii cer asa frumos afara!...

    RăspundețiȘtergere
  46. @Alice Georgiana
    Multumesc, continui sa ma minunez si eu!

    RăspundețiȘtergere
  47. @Dr. Stoica
    Vezi ca unele poze sunt de anul trecut, totul e dupa toane!

    RăspundețiȘtergere
  48. @ddunia
    Un cer perfectionist, ca sa zic asa.

    RăspundețiȘtergere
  49. Cu totul si cu totul deosebite sunt toate ,se simte vantul in varful muntelui, se simte mireasma ierbii, ma fascineaza felul in care sunt puse culorile ..care ..infatiseaza lumea...e un dar sa vezi atâta culoare

    RăspundețiȘtergere
  50. @Iulisa
    Câteodata lumina schimba totul. Cum aici ploua destul de des, atmosfera este deseori cenusie.

    RăspundețiȘtergere
  51. Tot apusurile din Apuseni sunt mai frumoase!

    RăspundețiȘtergere

Scrieti baieti, numai scrieti!