sâmbătă, 5 noiembrie 2011

Vinul lui Dinescu

Am povestit, acum câtava vreme, despre vinul lui Dinescu. Atunci era cel alb.

Azi a venit rândul si celui rosu. Cum era de asteptat, asta e un vin mai greu, mai rotund, cu miroazne de fructe rosii si mult tanin, sa le mai dea o zi în plus de trait cardiacilor care-l beau regulat. Bun pentru carnuri rosii în sânge si fragede. E si aici un secret: cu cât carnea e mai în sânge, cu atât e mai frageda. Iata eticheta:

Femeie tu, usoara…

Femeie tu usoara, din epocile grele
ce ti-ai transcris istoria pe piele
sa o citeasca în infern toti dracii,
la editura unde-ti publici cracii
te-astept ca un nevolnic crai de ghinda
sa-ti descifrez popoul în oglinda
dar nu oricum ci, daca vrei, subtil,
dupa metodiul vechi al lui Chiril
sa-l pipai glov în alfabetul braille
ca un taran ce seamana malai
si care, când înfige plugu-n brazda
simte c-ar lua tarlaua de nevasta.

10 comentarii:

  1. nu stiu cum este vinul dar versurile au aroma si...tarie :)

    RăspundețiȘtergere
  2. @Pandhora
    Am doar sticlele astea doua. Le-am primit si nu l-am gustat. 30 ron adica peste 7 euro, ar trebui sa fie un vin grozav! Aici 7 euro sticla e considerat foarte scump si bun!! Oamenii normali cumpara vinuri între 3 si 5 euro si eventual îl mai tin câtiva ani dupa aia.

    RăspundețiȘtergere
  3. he he, vin de la cetate si galicea... tu de unde vii? :)
    sa-mi spui cum a fost zaibarul.

    RăspundețiȘtergere
  4. cred ca un vin cam la 3 euro am baut si noi cand am fost la Paris...era alb dar chiar nu stiu cum se numea...mi s-a parut foarte usor :)

    off topic...imi place noul tau avatar...cu codita :)

    RăspundețiȘtergere
  5. superbe versuri, despre vin ma pronunt dupa degustare

    RăspundețiȘtergere
  6. @Cora
    Deocamdata am baut un zaibar de pe valea Rhonului.

    RăspundețiȘtergere
  7. @Pandhora
    Poate era din Alsace, acolo se fac multe vinuri albe.

    RăspundețiȘtergere
  8. @Mircea
    Se pricepe mai bine la asa ceva decât la politica.

    RăspundețiȘtergere
  9. Aşa nu va mai sparge nimeni sticlele sau nu le va mai recicla :)

    RăspundețiȘtergere
  10. @Catalin
    Fiecare sticla, o poezie...

    RăspundețiȘtergere

Scrieti baieti, numai scrieti!