miercuri, 11 ianuarie 2012

Miercurea fara cuvinte (34) - Ocazii

Pacat ca s-au terminat Sarbatorile (vorba vine!), dar ocazii vor mai fi, asa cum au si fost altadata.

Si Carmen are amintiri din alte ierni!

31 de comentarii:

  1. momente frumoase, amintiri dulci!

    RăspundețiȘtergere
  2. cum zice Sophie...ce ne mai chinui tu pe noi :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Vizuala tortură a torturilor ...
    Să nu fii pofticios şi tot se zdruncină balamalele papilelor gustative ...
    Mulţumesc!

    RăspundețiȘtergere
  4. @Sophie
    Numai de critici am parte... Va dau de mâncare (virtual) la toti, va ofer masini în dar, va servesc desrturi nemaivazute cu dedicatie si tot nu-i bine!
    Mie nu-mi place decât frisca, restul e al vostru!

    RăspundețiȘtergere
  5. Iar festin !! ce bine ! ne vom îngrăşa , măcar privirea .

    RăspundețiȘtergere
  6. atunci... facem echipa buna, pentru ca mie nu-mi place frisca :)) Cu multa pofta m-as înfrupta din florile de zahar! hmmm!
    Happy WW!

    RăspundețiȘtergere
  7. Nu-mi rămâne decât să spun cu întârziere LA MULŢI ANI ! sărbătoritului.

    RăspundețiȘtergere
  8. Dan, multumesc ,dar sa ei tu chiar toata frisca !

    RăspundețiȘtergere
  9. evident ca e un chin! majoritatea oamenilor isi propun dupa sarbatori: regim, sport, revenire la greutate. Si tu vii cu ditamai minunatiile, splendorile astea, generoase in calorii si glucide? :D

    RăspundețiȘtergere
  10. @Mona
    In postarea precedenta amintirile erau sarate, afumate, acre…, în sensul foarte bun însa!

    RăspundețiȘtergere
  11. @Pandhora
    Eu credeam ca-i crestineste sa împarti cu altii!

    RăspundețiȘtergere
  12. @Doru
    Cred ca de asta se si cheama torturi… Nume predestinat!

    RăspundețiȘtergere
  13. @Tiberiu
    Si pentru mine este o tortura, dar sa le manânc ! Nu-mi plac dulciurile, da’ deloc !

    RăspundețiȘtergere
  14. @Florentin
    Acuma as bea o moare de varza acra !

    RăspundețiȘtergere
  15. @Sorin
    Daca te uiti si mai atent, în spatele torturilor sunt niste sticle !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Merge oare ? meeerge , totul e să vrei că pofta-ti vine !

      Ștergere
  16. @Carmen
    Da’ te rog ia o felie întreaga !

    RăspundețiȘtergere
  17. @Abbilbal
    Multumesc si numai bine în 2012 !

    RăspundețiȘtergere
  18. @Iulisa
    O iau si o manânc cu capsune, asa îmi place mie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce hotarat esti ,nu mai lasi nimic la nimeni?

      Ștergere
    2. Pai n-ai spus sa iau toata frisca?

      Ștergere
    3. Ai dreptate ,ai inteles asa pt ca eu nu am pus senmul intrebarii ci semnul exclamarii ceea ce a schimbat sensul frazei.
      Dar de fapt am vrut sa se inteleaga ,ca ar trebui sa imparti frisca si cu musafirii.
      Si mie imi place frisca ,si mai ales la cafea .
      O seara dupa bunul tau plac!

      Ștergere
    4. @Iulisa
      Nu manânc eu tot, oricum îti lasam si tie!

      Ștergere
  19. @Arakelian
    Majoritatea, dar nu toti!

    RăspundețiȘtergere
  20. Hmmm, ce torturi, ce torturi. Pot să gust din toate? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. @Mitzaabiciclista
      Ai venit la timp, mai avem!

      Ștergere
  21. Care mai de care mai frumos și mai bun, probabil. Mie îmi place totuși mai mult cel cu marțipan. Mă tot gândesc ce sărbătoare să născocesc, că mai e mult până la prima aniversare din an !

    RăspundețiȘtergere
  22. @Zina
    Pai, o sarbatoare se poate inventa oricând, vezi povestea mea cu revelioane ratate sau primul tort.
    Aseara am aflat ca o prietena din Bucuresti care a cazut si si-a spart freza "vorba ei) merg^nad la revelion, l-a mai facut o data ieri la ea acasa... Deci n-am fost singurul!

    RăspundețiȘtergere

Scrieti baieti, numai scrieti!