vineri, 8 iunie 2012

E vineri, nu?

Negociabil, astept provincia...

19 comentarii:

  1. tuica sigur e buna dar ma indoiesc ca despre acea Dacie se poate spune acelasi lucru :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acolo scrie "stare buna", eu cred ca proprietarul nu e într-o stare foarte buna!

      Ștergere
  2. Te salut Dan!
    Si eu cred eu cred ca proprietarul nu e într-o stare foarte buna!:))
    Weekend placut!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Interesant e ca spune ca Dacia-i în stare buna, dar la tuica nu are pretentii, tarie, parfum, vechime, E-uri...

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Eu as avea câtiva litri de palinca, dar de ea sunt sigur ca-i foarte buna, cine stie ce iau în loc!
      Nu ma bag!

      Ștergere
  4. :)
    Iată ceea ce eu numesc "un om practic"! Păi, decât să ţie-n bătătură mormanu' de fiare fără folos, mai bine reface provizia de trotil pe seama lui.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu sunt practic, am un comision la afacerea asta!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Daca nu-mi place tuica o sa iau vreo roata de la masina.

      Ștergere
  6. nu spune ca e masina lui...precis e vreo dacie abandonata pe strada lui....

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa vinzi ceva ce nu-i al tau...
      Inseamna ca vineri, alataieri, mama tâmpitilor a mai nascut o data!

      Ștergere
    2. pai, nu vinde...zice "schimb"...

      Ștergere
    3. Da, m-ai încuiat! Are dreptate Iris, uneori poetii sunt mai ceva ca matematicienii!

      Ștergere
  7. Răspunsuri
    1. As vrea eu, dar n-am atâta tuica!!

      Ștergere
    2. Lichiditati sau în... produse? Atâta face?

      Ștergere

Scrieti baieti, numai scrieti!