luni, 2 iulie 2012

Daca sunteti tristi...

Red Sky At Night

32 de comentarii:

  1. Suntem furioşi, cu paloşul scos din teacă şi puşi pe mazilit ghiauri. Pe luat scalpuri. Pe ţepuit (ca alde strămoşul Vlad, nu altfel!).
    Deci, nu ne place.
    Azi e o zi cu "ţară, ţară, vrem război!"

    "Asta bun", azi:

    http://www.youtube.com/watch?v=aKtQpgXiYII

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i prea tacuta furia asta a voastra! (ta?). Si care ar fi cauza? Ca de la noi, de departe se vede altfel!
      Despre Dracula tomna vorbii, cre ca-s neam cu el, avem acelasi ADN!

      Ștergere
    2. Pe bune? E dovedit sau încă se mai cercetează?
      :))

      Ștergere
    3. Furia? Las-o aşa, la foc mocnit, că poate s-o stinge. Dacă iese, face pârjol.

      Ștergere
    4. Pai sa-l dezgroape si pe el, ca eu sunt dezgropat, astept!

      Ștergere
    5. :)
      Ah, doar atât mai trebuie?
      M-am liniştit!
      Auzi, da' ai moştenit toate caracterele despre care se spune că le poseda Dracula? Ca să ştiu să ce fac. Cnd mi-o fâlfâi oarece pe deasupra capului, să întreb:
      -Tu eşti Dane?
      Şi în funcţie de răspuns să dau cu apă sfinţită, sau nu.
      :)))))))))))))))

      Ștergere
    6. Da, sunt foarte crud!
      Tre' sa arati crucea si sa-l împungi imediat.

      Ștergere
    7. Văleu! Şi acum spui, după ce ne-am împrietenit?
      :))

      Ștergere
  2. Hai că am ascultat cântecul şi m-am înveselit!
    :)))))))))))))
    Mai bine...
    Să lebădim în continuare,
    Că balerinul şcoală-n-are!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i asa ca-i frumos? Tristete cu tristete se scoate! Stii cine-i la sax? Pariu ca n-ai nicio idee!

      Ștergere
  3. N-am! Da' aş putea să gugălesc până aflu. Sau...?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te rog sa cauti, macar dupa titlu, chiar as fi curios sa vad ca stie Goagal!

      Ștergere
  4. Mno, goagălu' zice că e David Gilmour.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci el este. Pe ultimul lui album, al treilea, "On An Island", lansat la Royal Albert Hall din London pe 6 martie (!!?) 2006, ziua în care a împlinit 60 de ani (ce tânar era!). Primul concert s-a numit "Remember that Night". In rest este cum spui tu.

      Ștergere
    2. :)
      Nu prea ştiu de domnul acesta, dar te ascult. E uimitor câte ştii depre... Eu doar am citit la wiki că e poli-instrumentist, că se pricepe cu chitara şi saxofonul.
      Da, era tânăr.
      :)
      Eşti trist, sau e doar o părere?
      Ia vezi că aşa-ţi aplic o doză de homeopatie, de nu te vezi!
      Uite, bucata asta pe mine mă scoală din morţi. Închid ochii şi o ascult până mă transform eu însămi în acordurile alea.
      Sunt convinsă c-o ştii, dar nu strică să-ncerci.

      http://www.youtube.com/watch?v=4mE2aIUnevI&feature=my_liked_videos&list=LL9PTlIBBBtJvCjD857cYTTw

      Ștergere
    3. Ce vrei, Satriani, ïnvatacelul lui Hendrix si proful lui Steve Vai...

      Ștergere
    4. Păi, da! Întrebarea e îţi place sau nu?
      Că pentru mine e ca an overdose de...palincă.
      :))

      Ștergere
  5. Pe mine m-a cam furat peisajul de când cu saxofonistul Tinei Turner.
    E cam mişto. Nu'ş cât şi cum cântă, că n-am timp să-l ascult. Doar mă holbez.
    :))

    Uite aici, dar ai răbdare până pe la min 5:00 că de acolo începe nebunia.

    http://www.youtube.com/watch?feature=endscreen&v=3GpanLBFEdg&NR=1

    RăspundețiȘtergere
  6. Răspunsuri
    1. Trebuie vazut în tihna. Mie îmi place saxul, cred ca e cel mai apropiat instrument de vocea umana.

      Ștergere
  7. Satriani genial..as putea s-ascult piesa aceasta ore..zile...ani... pana ce moartea ne va desparti...
    http://www.youtube.com/watch?v=F4fPv450OYM

    nu sunt trista...din contra am o "doza" de buna_dispozitie..
    si nu se numeste Red bull ...
    nici red ball...
    nici red sky..
    mi-e bine ceea ce-ti doresc...
    o noapte buna !!!

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce e asa de trist intr-un simplu cer cu rasarit sau apus de soare (ca nu stiu exact de care o putea fi ala din poza) ? Mie imi plac ambele si nu m-au facut sa ma simt niciodata trist, ba chiar dimpotriva, mai ales daca par ff estetice, desi nu am apucat sa vad prea multe rasarituri in real life + am citit mai recent ca sunt in special mai viu-rosietic colorate in zonele afectate, din pacate, de poluare.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ah, abia acum m-am prins, ca daca eram tristi, ne uitam la poza si aveam o sansa sa incepem sa ne simtim mai bine ! Nu stiu daca merge nici asta, ca eu ca sa pot sa am chef sa ma uit la un rasarit sau apus de soare trebuie sa fiu DEJA intr-o stare de spirit buna + relaxata, ca altfel nici nu-mi trece prin cap sa ma uit la cer ! Pt cine doreste sa devina chiar mai fericit in decursul unei zile oarecare (desigur atat cat ii e genetic maxim atribuit sa fie), am citit recent pe CNN ca s-a facut un experiment cu dat 5 dolari cadou dimineata la niste oameni si li s-a masurat gradul de fericire dimineata + seara, si s-a observat ca cei care-si cumparasera un senvis sau ceva pt ei insisi erau la fel de fericiti ca si dimineata, dar cei care cumparasera un cadou pt altii din acei bani erau chiar mai fericiti decat fusesera in dimineata respectiva...decii in final, dat fiind ca aceasta poza e un cadou (de timp/efort) din partea autorului blogului pt noi, e clar ca macar el o sa se simta mai fericit in seara asta ! Ceea ce e BINE !

      Ștergere
    2. Sunt zile bune si rele Rodolfo. Nu apusul m-a facut trist ieri si nu muzica lui Gilmour ma face sa fiu mai bine azi. Si nici pe voi, daca ati fost.
      Am vorbit mai demult de binele facut, nu de cadouri. Imi place sa fac bine, dar ma întreb, nu e si o doza de perversitate aici? Pentru ca ma simt EU bine daca fac bine!

      Ștergere
    3. Dar ce naiba se intampla de trebuia sa fim tristi ? Ca vad ca mai multi erau tristi, ba chiar furiosi. Zau, nu pot sa verific in fiecare zi tot ce se intampla in toata lumea. A decedat cineva important ?

      Ștergere
  9. Obositi, da, tristi, nem tudom, vorba lui Pista :))
    O saptamana racoroasa, Dane!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa dea Dumnezeu Teo, sa fie racoroasa la voi! Si linistita!

      Ștergere
  10. Dupa ce ca nu sunt in apele mele, mai arunci si tu melodia asta de jale. :((

    RăspundețiȘtergere
  11. Melodia asta superba este buna pentru o seara cu gândul la apusul de soare, ca cel din fotografia ta :) Bine le-ai mai combinat! Balsam pentru suflet!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am avut o stare propice. Artistii spun ca s-au întâlnit cu "clipa de har".

      Ștergere

Scrieti baieti, numai scrieti!