joi, 19 iulie 2012

Doru Stanculescu...

… nu e afon. “Circul” e atât de aiurea încât e perfect pentru unele vremuri. Uneori ti-e frica sa mai spui chiar faimoasa poanta cu Anton (stiti care, ala cu cimentul) ca se interpreteaza. Nu, Doru Stanculescu face ce vrea cu vocea si mustatile lui rasucite si te atinge exact acolo unde te doare, pentru ca mereu este ceva de vindecat în noi.

Au fost postari despre mare si despre mare. Cântecul asta ar fi trebuit sa fie fondul sonor al unui film prin ’76 care s-ar fi chemat "Maria si Marea" si care nu s-a mai facut pentru ca în scenariu o Doamna maritata avea ceva de împartit cu un Domn, altul decât sotul, ma-ntelegeti, drept pentru care... ma-ntelegeti.

Deci, "Maria si Marea" :

 

14 comentarii:

  1. Ai dreptate aici, ”Circul” se potrivește bine pentru unele vremuri, inclusiv pentru cele pe care le trăim. Doru Stănculescu a interpretat foarte bine, a fost în spiritul cântecului.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite un link primit de la Adriana:

      http://www.bestmusic.ro/doru-stanculescu/muzica-doru-stanculescu/cafeaua-de-dimineata-357579.html

      Ștergere
  2. ooo...ce alegere faina ai facut...
    am vazut filmul dar este mai mult ca sigur altul decat cel amintit de tine...
    despre romanul lui R.Tudoran ce sa mai spun...datorita lui mi-am dorit sa vad,sa aud,sa simt cum miroase marea iarna...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am fost ocupat în ultimele zile, dar în fiecare dimineata ma trezesc fredonând cântecul asta!

      Ștergere
  3. Fiindca imi place si rezonez cu el, "m-am interesat" pe net: Doru e leat cu mine; deci nu-i zic nene...
    PS. Am aflat cate ceva si despre Mihaela Mihai, sora lui dupa mama...
    Am eu o meteahna: intreb cam des "de-a cui este?"

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inseamna ca e si leat cu mine!
      Nu stiam ca nu sunt frati buni, dar îmi plac amândoi!

      Ștergere
  4. Superba melodie! Superb si clipul. L-am savurat clipa cu clipa. O idee geniala a avut cine a facut acest clip.
    Multumesc pentru melodie. Imi placea oricum Doru Stanculescu :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Eu iubesc muzica domnului astuia, iubesc felul sau de-a canta si de-A FI. Punct. Ah, da, am avut piesa asta la un Trafic, la mine :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine zici Teo, este un domn, el si multi din generatia lui!

      Ștergere
  6. Ce melodie frumoasa, imi unge sufletul si nu am putut sa nu observ acea mana care deseneaza atat de frumos. Superb si vodeoclipul

    RăspundețiȘtergere
  7. nici nu am fost constienta ca e ceva de vindecat... da, ai dreptate! vocea asta si melancolia melodiei ung direct ranile...Superb videoclip! minunata alegere Dane, multumesc!

    RăspundețiȘtergere

Scrieti baieti, numai scrieti!