miercuri, 26 iunie 2013

MFC (75) - M-am saturat de ploaie!!



Pe la voi mai ploua Carmen?

21 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Nici eu nu stiam, dar vad ca spune lumea mai jos ca ar fi trandafir... ;)))

      Ștergere
  2. superb trandafir...
    hai aici, macar aici ploua doar la cateva zile si-n rest este o vreme superba...un aer asa de curat si "sanatos" n-am intalnit nicaieri... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cu atâta ploaie e foarte sanatos aerul si la noi. Doar ca e "irespirabil", prea multe putregaiuri...

      Ștergere
  3. dan, chiar daca te-ai saturat, sa stii ca nu se opreste. Cica miine iar ploua.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mâine nu conteaza, nu e mai rau ca la munca. Weekend-ul sa fie frumos si se pare ca va fi!

      Ștergere
  4. Fascinant prin frumusetea lui eleganta!
    O zi buna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Cine s-a săturat, tu sau trandafirul?
    :)
    (Da, văd şi eu că lui îi place!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tot aia-i, dar eu cred ca amândoi. Nu stiu cât îi place lui (mie nu!) ca e si foarte frig, vad ca-i cam ofilit la baza... ;))

      Ștergere
    2. Dacă-i frig, atunci e nasol! :(
      Acum observ şi eu că e ofilit la bază. Totuşi se ţine bine, date fiind condiţiile.

      Ștergere
    3. Radiatiile din gradina, stii tu...

      Ștergere
  6. Splendida culoarea trandafirului.
    Si pe aici ploua dar e dupa canicula. E bine. :) Adica mie imi place.
    Imi pare rau ca la voi e mult prea multa.
    Iti doresc o zi placuta! Chiar si pe ploaie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu stiam ca am asa ceva în gradina. Adevarat, culoarea este deosebita.
      Nu ma deranjeaza ploaia, pe aici e ceva normal, dar e frig, de sapte luni e ca iarna! Destul de descurajant, ma gândesc ca ziua a început deja sa scada...

      Ștergere
  7. Un trandafir minunat, cred ca lui i-a placut ploaia !
    La București nu ploua, dar e înnorat, a ramas asa de la ploaia de alaltaieri.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ploaia îi place dar nu si frigul. Putini trandafiri anul asta în gradina. Cred ca vremea a întârziat cam o luna.

      Ștergere
  8. O flacara vie ce arde in fundul gradinii si invie p timp de ploaie. Ii simt parfumul delicat si patrunzator si si-mi vine sa exclam:"La vie este une rose!" sau "La vita e bella!" :) E aproape acelasi lucru.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Despre viata sunt mai multe proverbe, exista câte o bucatica de adevar în fiecare...

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. Aici nu cred, sper ca nu ca am planificat un gratar...

      Ștergere
    2. A iesit bine pâna la urma, nu soare dar nici ploaie, pentru cineva care sta la foc si sufla-n el, chiar la figurat, a fost încurajator pentru saptamâna urmatoare...

      Ștergere

Scrieti baieti, numai scrieti!