vineri, 13 septembrie 2013

Trei Doamne…

Ei ar fi putut sa scoata tara asta din criza, repede si onorabil. I-au halit “prietenii” , sistemul si slabiciunile proprii. Dar cine nu are slabiciuni? Am mai spus-o, cei mai buni presedinti americani au fost Kennedy, Reagan si Clinton. Si sa fie primit… Dar nu despre ei este vorba.

Primul are o minte stralucita, relatii în toata lumea si unii spun ca acolo unde a fost el era al doilea om de pe planeta. Ghinionul lui ca s-a apucat sa faca dus la o ora nepotrivita… Pe el îl cheama DSK.

Al doilea a reusit tot ce si-a propus. A facut afaceri si i-au mers, a intrat în sport si a ajuns în vârf, a cântat, a facut teatru si filme. Ghinionul lui ca a facut si politica... Il cheama Tapie.

Si nici eu nu ma simt prea bine…

18 comentarii:

  1. dan, o raza de speranta mai e!
    pe DSK l-au halit gagicile, si daca intri pe mana lor esti dus...
    tapie sta si el rau de tot, il haituiesc astia toti si e plin de procese babane
    dar de tine n-am auzit inca nimic prin ziare; esti curat...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Despre mine nu se vorbeste pentru ca sunt înca activ în serviciile secrete... Curat murdar!

      Ștergere
  2. stii, aseara (la mine) am vazut un film documentar (pe nu-stiu-ce post tv American) despre cei mai tari presedinti ai US si pe "omul" lor din umbra, ala de le spune mai tot timpul ce e bine si ce nu ca sa faca...foarte interesant...clasamentul lor (realizatorilor) se asemana un pic cu al tau :)
    scriindu-ti acum, aici, mi-am amintit de un "clasament dupa vicii" facut tot de americani, acum ceva vreme,in care se spunea ca cei mai tari presedinti (dtpdv) erau marii betivani, curvari si pokeristi... :))))
    sa-nteleg ca vrei sa candidezi ?!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Omul din umbra era desigur Kissinger. Asta a fost extraordinar mereu, biologia e contra lui, timpul trece, ce vrei... American, neamt, evreu...
      Se spune ca "atunci când Henry Kissinger atingea culmile carierei sale, presa americană spunea despre consilierul pe probleme de securitate națională al președintelui Nixon că el este, de fapt, adevăratul președinte".
      Nu vreau sa candidez, una pentru ca nu fumez trabucuri (decât "ocazional") si doi, nu joc poker.

      Ștergere
    2. (am gasit in memoria tv-ului) filmul este "The Presidents' Gatekeepers" si l-am vazut pe Discovery, aseara..daca poti sa-l vezi este genial, in link este doar o scurta prezentare...
      acei, asa-zisi, "paznici ai presedintelui" sunt destepti cat cinci presedinti de mari state, la un loc...foarte diplomati, rigurosi, disciplinati...
      parca n-as mai vrea sa fiu presedinte...vreau paznic la presedinte... :)

      http://youtu.be/7UnZFgEmdDI

      Ștergere
    3. Kissinger a fost cel mai destept. Am sa ma uit, dar îti spun dinainte ca eu as vrea sa fiu prima Doamna!

      Ștergere
    4. Nici Condoleatza n-a fost rea, cât despre cehoaica (Madeleine Albright parca) ce sa mai spun...

      Ștergere
  3. Dan, eu de tine stiu ca ai facut numai bine: ai crescut leusteanu', n-ai omorat pisica, gatesti fabulos de gustos si de nesanatos, iar la sarbatori mai tragi un sprit...crezi ca toate astea te recomanda?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa ar fi vreo cinci miliarde de candidati, daca nu socotim islamistii, care nu beau sprit...

      Ștergere
  4. Betivani si curvari ?... Pai... Aoleu !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. N-am zis eu asta, Doamne fereste! Vorbeam de iubitorii de leustean...

      Ștergere
  5. Cum sa te simti bine cand la voi ploua? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai aici ploua mai tot timpul, e unul dintre putinele lucruri stabile si certe...

      Ștergere
  6. Eu te votez. Prin urmare, nu mai pierde timpul!

    RăspundețiȘtergere
  7. Te putem vedea sub alt nume pe la televizor? Zi-ne, că suntem prietenii tăi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tre' sa-mi fac întâi un partid, ceva de dreapta - stânga, asa ceva înca nu exista!

      Ștergere

Scrieti baieti, numai scrieti!