duminică, 12 februarie 2017

Surprize agreabile

Acum vreo doo zile, joi spre vineri mai ezact, pe la 4 dimineata, eram pe deasupra Ethiopiei in drum spre Réunion. Caut un program de stiri pe TV si aflu cu bucurie ca un Domn, Iordache Florinel îl cheama, era în momentele alea chiar mai în aer ca mine. Daca tot se potriveste cu deplasarile mele si întreg mapamondul urmareste cu emotie ce mai e pe la noi, îi anunt pe baietii astia care au mai ramas ca voi fi din nou deasupra Ethiopiei în noaptea de 27 spre 28 februarie.

Deci, dragi si buni prieteni, voi Liviutz, Sorinele si tu Caline-manechine, sa nu ma faceti sa astept acolo în aer ca nu-i mumos, chiar daca pe voi va doare undeva daca e mumos ce faceti sau nu. Si luati-i si pe ceilalti cu voi ca sa nu va fie urât. Mergeti cu Domnul care pe unde vreti. Locuri ar fi, ca v-ati preocupat mereu sa le aveti: acasa la voi, daca n-o aveti atunci la prima casa pe care ati facut-o praf dar va da totusi de-o garsoniera acolo, pe la case de batrâni, case de sanatate, asociatii de pensionari etc. Toate merg brici si lumea va asteapta cu abundenta de sentimente. Sa tineti de sapun cu dintii, ca daca-l scapati pe jos...

Hai pa, ne auzim pe 28, nu uitati!

5 comentarii:

  1. Vă salut, domnule! Ce mai faceti?
    Inteleg ca vă plac prajiturile de la cofetaria Constance. Cred ca v-am zarit pe acolo in urma cu vreo 2 saptamani. Sau m-am inselat? :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sarut mâna Doamna! Facem bine, ce surpriza!
      Eu cu prajiturile..., mai rar! Doar diplomate, uneori.
      La vecina Constance ori socializam cu doua Doamne la un suc, sa ne împrietenim, dar asta a fost o data (sau odata, nu-mi mai aduc aminte), ori îmi luam alune si niste pateuri cu carne. Pentru bere la Wimbledon...
      Da' de ce atâta discretie?

      Ștergere
  2. Era o vorba: bine facem, bine gasim! :) Să sperăm ca ni se aplică si nouă.
    Cre'că era in preajma Wimbledon-ului, 3 sau 4 iulie mai exact. Nu păreai sa fii insotit și parcă te invarteai mai mult pe langa raionul de pateuri decat pe langa cel de prajituri.
    Fu multa discreție fiindcă m-am temut să nu fac vreo gafa si să-l inoportunez pe domnul. Desi semanați teribil! Dar eu port ochelari si...nah...nu puteam fi sigura. Ca daca eram, nu scapai neinterpelat. :D

    RăspundețiȘtergere
  3. Buna. In primul rand doresc sa va felicit pentru blogul dumneavoastra si articolele faine, aveti umor :).
    As fi incantata daca ati dori un schimb de link. Blogurile mele sunt :
    http://indrani-handmade.blogspot.ro/
    https://fimoatelier.blogspot.ro/
    O zi frumoasa va doresc si spor in tot ce faceti!

    RăspundețiȘtergere
  4. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere

Scrieti baieti, numai scrieti!