joi, 26 octombrie 2017

Parca vinerea aveam povesti cu tâmpiti. Merge si joi...

O poveste culeasă din realitate și redată magistral de Dan Radu Simota.

Ieri am stat toată ziua la coadă la ANAF. Aș vrea să vă relatez o mică întâmplare.

Doi bărbați, plini de transpirație și obosiți, ajung în fața Sfântului Graal - ghișeul inspectorului ANAF. Urmează prezentarea actelor, discuții preliminare etc. La un moment dat, unul dintre ei, înfuriat la culme, începe:
EL: Cum, doamnă, nu sunt eu?! Păi, uite buletinul ca dovadă! Ce vrei mai mult?
EA: Nu mai semănați cu cel de aici.
EL: Normal că nu mai semăn... au trecut aproape zece ani și am pierdut un teanc de păr între timp!
EA (înfuriată): Nu este problema mea... eu nu pot emite adeverința pe baza acestor date.
EL: Băga-mi-aș ... ! Faceți mișto de mine...
Inspectoarea, nervoasă, îi aruncă hârtiile pe jos. El devine și mai iritat. Între timp apare și un polițist comunitar, pregătit cu carnețelul de amendă pentru tulburarea liniștii publice.
POLIȚISTUL: Vă rog să veniți cu mine!
EL: Domn'e, stau de la 8 dimineața la coadă. Nu mă mișc din fața ghișeului până nu rezolv!
Polițistul, fiind înțelegător sau toropit de căldură, îi ascultă povestea.
POLIȚISTUL: Să știți că trebuie să vă amendez.
EL: Nu puteți. Dacă doamna spune că nu eu sunt cel din buletin, nu mă puteți amenda pe baza buletinului.
POLIȚISTUL (aflat în impas, se întoarce spre inspectoare): Să știți că dacă îl amendez, certific faptul că domnul este chiar cine spune că este.
EA: Nu mă interesează.
POLIȚISTUL: Doamnă, eu, ca reprezentant al unei instituții a statului, certific că el este chiar el.
EA: ...
POLIȚISTUL (către EL): Deci, vă dau sau nu amendă?
EL: Dacă îmi dați amendă, este clar că eu sunt eu?
POLITISTUL: Da.
EL: Atunci vreau amendă!
Polițistul scrie amenda liniștit, în timp ce el nu se mișcă din fața ghișeului. Inspectoarea e din ce în ce mai iritată.
EL primește amenda și se întoarce triumfător către ghișeu: V-am spus, doamnă, că eu sunt eu!
EA: hai, dă hârtiile alea la semnat!

Un comentariu:

Scrieti baieti, numai scrieti!