marți, 24 februarie 2009

Leapşa mai departe

Am primit o leapşǎ de la Costel.

Ce m-a fǎcut sǎ zâmbesc, râd sau sǎ fiu bucuros ieri :

1. A venit asearǎ Nana acasǎ cu rezultate mult mai bune la nişte analize.
2. Am vorbit tot asearǎ cu Andreea. Şi-a terminat aproape de aranjat şi decorat apartamentul “ei“ unde stǎ în Paris. Aştepta sǎ se culce ca sǎ fie odihnitǎ azi la slujbǎ şi nu era decât vreo zece ceasul. Inainte când era studentǎ sau prin stagii, la ora asta abia ieşea cu prietenii, venea dimineaţǎ acasǎ, fǎcea un duş şi la “treabǎ “. Se vede cǎ acuma este treabǎ adevaratǎ, fǎrǎ ghilimele, e cuplatǎ total pe meserie.
3. Când scriam reţeta de mujdei, mi-am amintit cǎ acum trei ani am fǎcut Crǎciunul cu Roşcata, Costel, fetele noastre şi niste prieteni, aici la noi. Când desfǎceam stridiile pe 24 seara, mǎ întreabǎ Costel care pânǎ atunci privise atent:
- Si tu chiar crezi cǎ am sǎ manânc eu chestii de astea ?
Si pânǎ la urmǎ a mâncat…
4. Amintire cu un zâmbet mai strâmb : maşina mea cu geamul spart şi bagajele lui Costel furate în centrul Bruxelles-ului, ziua-n amiaza mare. Şi pe urmǎ, la vreo lunǎ, un telefon de la Costel din California, dimineaţa devreme: “Dǎnuţ, mi-au gǎsit mǎ bagajele!”, de unde poate şi vorba “Bagajul regǎsit”. Poate scrii ceva despre asta, ce zici Visarioane?
5. Toate se-nvârt în jurul usturoiului : vorbeam cu Radu (Iaşi) şi Vicky (Brisbane, bineînţeles tot coleg de şcoalǎ). Vicky are tensiune şi înghite nu stiu câţi cǎţei întregi de usturoi pe zi o datǎ. Face bine la tensiune şi nici nu mai miroase a doua zi.
6. Am ascultat ieri pânǎ târziu noaptea On An Island (apǎrut în 2006) şi Local Hero (de prin anii ’80, m-am uitat acum, exact în 1983). Formidabil cât de mult seamǎnǎ cum sunt construite albumele astea, te vezi plimbându-te pe malul mǎrii, zgomot uşor de valuri mici, o muzicǎ dintr-o cârciumǎ departe, clopote. La 23 de ani distanţǎ.

“We lay side by side
'tween the moon and the tide
Mapping the stars for awhile
Let the night surround you
Halfway to the stars”


Mai departe la Raducu si Tomata cu scufita

1) link back to the person who tagged you.
2) post these rules on your blog.
3) share 6 things that put a smile on your face.
4) pass the tag along to 6 other fabulous blogs.
5) let the tagged people know by leaving a comment on their blogs.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Scrieti baieti, numai scrieti!