marți, 9 iunie 2009

Pauza la povesti!

Draga Arrme,
Ai ales foarte prost momentul sa ma înveti limba româna într-o româna (italiana?) aproximativa si defaimatoare chiar la adresa limbii pe care o aperi. Ce se pare ca înca nu ai înteles (în ciuda evidentei) este ca în timp ce tu ai jignit, eu ti-am raspuns doar ironic. Iti explic: cacofoniile si toate jocurile de cuvinte au fost intentionate. Ti-am citat din Eminescu pentru a vedea ca si la el se pot gasi cacofonii. La Eminescu însa se numesc “licente poetice”, la mine cacofonii pur si simplu, chiar daca cautate (vezi ce simplu este?, hai încearca si tu). Puteai sa raspunzi la fel, dar ai ales alte arrme. Se pare ca ne cunoastem, dar nu sunt sigur ca vreau sa stiu cine esti. E un fel de a spune ca de fapt nu ma intereseaza absolut deloc cine esti. Te ascunzi sub un pseudonim, nu aici este problema, ci faptul ca la adapostul lui împrosti cu laturi. M-am uitat pe Google dupa “arrme” si, din nou coincidenta, am gasit o referinta nostima: “l'hummour est la meilleur arrme contre la morosité“. Fara îndoiala ca au gresit si ei punând un “r“ în plus, dar e bine sa tii minte remarca. Asta vrem sa facem noi pe blog, repet, vrem. Câteodata ne si iese. As fi vrut sa citesc si eu ceva scris de tine, dar altceva.
Nu spun ca e ultima data când îti scriu (raspund). Daca scrii decent, o sa-ti raspund la fel. Daca nu, nu.

5 comentarii:

  1. Pentru arrme, luand tot de la un scriitor, vina noastra, a epigonilor, iti mai zic din nou: Adio, arme!!!

    RăspundețiȘtergere
  2. de neni din-astia e plin internetul, se numesc frustrati :)

    poti sa-i ignori fara regrete :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Dan, este un el, un marlan!!! Si iti zice Danut

    RăspundețiȘtergere
  4. 'opaaa!!! L-oi fi dezamagit ca eu am alte orientari! Putem ajunge si la cremenal, asta-mi dauneaza la imagine! I-am spus poezele degeaba...

    RăspundețiȘtergere

Scrieti baieti, numai scrieti!