duminică, 25 octombrie 2009

"Criticilor mei"

La început voiam sa-i spun « Erata », dar nu era nici o greseala acolo. De fapt nici critica nu era, a fost doar o sugestie care a venit dintr-o întrebare. Va spuneam sa va uitati cum va face cu ochiul bucatica aceea de cârnat. Ei uite, am gasit un cârnat mai vesel care chiar face cu ochiul stâng. Din pacate castraveciori murati ca la noi, în saramura, aici nu sunt. Ca sa nu pun din aceia murati în otet, am gasit castraveti "Malossol à la russe", inspirati, zic ei, dintr-o reteta slava. Tot rusii pâna la urma… Foarte buni, nu prea acri si crocanti. Castraveciorii vreau sa zic.
Vin am pus Chardonnay Sauvignon Blanc, în doua rânduri, cam un sfert de sticla. Ultima data cu putin timp înainte de a scoate tava din cuptor, sa ramâna parfumul.
Pentru ca la noi, românii, a mânca bine este aproape o “ratiune” de a trai, bibliografia ar putea fi cam asa:
Cronin – « Critica “Ratiunii pure” - Comentarii la o metoda », 16 octombrie 2009.

5 comentarii:

  1. Chapeau ! Intr-adevar e arta ! Mi-am mincat aseara salata de rucola (patima cruda…) privind in transa la una din cele doua poze (marita). Din pacate, ratiunea a invins din nou; n-am scapat de gustul de rucola, dar mi-am amintit ce spunea cineva: “daca Dumnezeu ar fi vrut ca noi sa nu mincam animalele, nu le-ar fi facut din carne…”

    RăspundețiȘtergere
  2. Inteleg deci ca Dumnezeu a vrut ca noi sa mâncam animalele. Dar daca stiam ca-ti fac asa pofta si ca esti vegetarian, n-o mai puneam! Ce sa spun acuma? Ca-i incomparabil mai buna decât cea fara castraveti? Fie, sunt si minciuni conventionale...

    RăspundețiȘtergere
  3. Am vrut sa zic "Fie, nu-i mai buna...". Gura pacatosului...

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu sunt vegetarian (un vegetarian ar sucomba daca ar privi cu atentie poza). N-o fi ea mai buna, dar e mai aspectuoasa si asta conteaza (chiar si numai pe blog).

    RăspundețiȘtergere
  5. Nu sunt profesionist, îmi place sa ma joc. Iar gluma ta cu "crastavetele" am prins-o din zbor si pe urma am pus-o în cratita. Dar sa stii ca a fost mai buna într-adevar. A spus-o nevasta sa zicem din respect, dar mi-a spus si Andreea, care nu ca nu ma respecta dar daca are ceva de spus contra, spune... Si amândoua gatesc minunat!

    RăspundețiȘtergere

Scrieti baieti, numai scrieti!