joi, 24 iunie 2010

Musiu Raymond se întoarce… pe calcâie si pleaca acasa

Scandalul este imens si am impresia ca înca nu am vazut / aflat totul. S-a amestecat si politica, ma rog, imaginea Frantei, care nici asa nu era prea grozava mai ales în Africa, a fost sifonata si mai rau din cauza echipei de fotbal. Subiectul a ajuns sursa de ironii groase cam peste tot (mai ales în Europa) si asta nu-i bine nici pentru poilitica, nici pentru fotbal. Toti cei împricinati si implicati se poarta de parca ar fi în transa. Afacerea a ajuns ca o peltea dulceaga pe care media o întinde gros pe toate paginile de ziar si ecranele canalelor TV. Pentru ei e o mana cereasca. Si de data asta cred ca nici nu-i rau ca fac asa. Dar s-o faca macar pâna la capat. Pentru ca deja lumea banuieste ceva dar nu stie totul.

Dar ce mai spun si ce mai fac unii si altii :

Musiu Raymond : "Am vazut (în utimul meci, cu Africa de Sud, zic eu) ceea ce as fi vrut sa vad de la început : vointa, pofta de joc… Este pacat sa fim din nou loviti de soarta". De sapte ani numai asta spune, a avut mereu ghinion. Acuma sta si se uita cu ochii umezi la teren, la tribune, la porti, nu se stie când o sa le mai vada. Un fost jucator onorabil, antrenor de juniori la fel, dar în cazul caruia complexul lui Peters îsi gaseste cel mai bun exemplu. Trist personaj…

Madame Roselyne (Ministra Sanatatii si a Sportului, printre altele, plecata de urgenta la fata locului sa rezolve problema) : "M-am întâlnit cu jucatorii din echipa Frantei. Am vazut niste oameni tristi, dar nu darâmati. M-am uitat în ochii lor si i-am vazut plângând. Si atunci le-am spus : copiii nostri si copiii vostri n-o sa va mai priveasca niciodata ca pe niste eroi". Spunând acestea, ea însasi avea ochii mari si înlacrimati. Si ascultând acestea, toti cei din studioul de unde se transmitea emisiunea râdeau tot cu, bineînteles, lacrimi. Iar aseara aceeasi Doamna a luat cuvântul în Parlament : "De când se ocupa guvernul de problema fotbalului ? Am fost acolo si am gasit câtiva caizi imaturi care au manipulat niste pusti naivi…". Curat murdar !

Musiu Escalettes (75 de ani), presedintele Federatiei : "Nu pot sa-mi dau demisia acum, nu-mi sta în caracter sa parasesc corabia în dificultate, mai întâi o sa facem un bilant". Saracul, nu i-a spus nimeni si el nu-si da seama singur ca bamporiul lui e scufundat cam de multisor !

Foarte interesant este ca toate persoanele astea oficiale care ne trimiteau parerile si solutiile lor de acolo (inclusiv D-na Ministru), se plimbau preocupati printre jucatori si "staff" îmbracati în tricouri si treilinguri albastre marca "trei linii". Tinuta de lucru adica…

2 comentarii:

  1. http://www.lachansondudimanche.com/2010/06/14/le-govuzela-la-chanson-du-dimanche-coupe-du-monde-1.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Frumos, dar e o chestie finutza fata de ce merita si ce se vede de fapt pe cam toate canalele.

    RăspundețiȘtergere

Scrieti baieti, numai scrieti!