duminică, 24 aprilie 2011

Duminica Pastelui

Cu câteva zile înainte de sarbatori am primit un telefon de la persoana din imagine care ne-a anuntat ca vine de Pasti acasa. "Ce sa-ti faca mama special, de ce ti-e pofta, pe lânga oua rosii, miel, drob si celelalte ? ", "Mi-e pofta de ciorba de burta si parca as mânca si o salata de boeuf".
Si uite-asa ciorba de burta si salata au devenit feluri traditionale (omologate deja) de Pasti. Salata ornata cu fâsii de ardei copt si cu noduri eu n-am mai vazut !
Pai atunci gata, vorba lunga saracia omului, hai ca avem treaba. Hristos a Inviat si pofta buna !

PS Leusteanul este bine, bun si parfumat, în ciorba si în salate, ceea ce va doresc si voua!

27 de comentarii:

  1. aaahh castraveciori!!

    La ora postarii sticla de vin era pe terminate, vad :)
    Pofta buna!

    RăspundețiȘtergere
  2. Imi place ornamentul cu noduri! Duminica frumoasa sa aveti!

    RăspundețiȘtergere
  3. @Nume
    Aaaaah, da, castraveciori! Maille se cheama, sunt facuti dupa o reteta ruseasca, nu-s chiar ca ai nostri în saramura, dar se apropie.
    Iar sticla de vin recunosc, e aproape gata, dar a fost începuta aseara târziu sau dimineata, cum vrei, acuma mai sunt altele desfacute sau deja goale. Se spune ca un Bordo bun îl destupi si abia a doua zi e bun. Zi buna mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  4. @ fly2sky
    Ornamentul nu este al familiei. Se mai afla în trecere pe aici un flacau, talentat, cu gusturi bune si cu viitorul în fata. Prieten comun al meu si al Andreei si care iese în evidenta de fiecare data cu câte ceva.

    RăspundețiȘtergere
  5. Si eu voiam sa zic de sticla...
    Imi place scara ta din fier forjat. Si leusteanuuuul! :)
    Ca sa nu mai zic de bunatati...

    RăspundețiȘtergere
  6. @Cora...
    ... si Nume, sunteti sau o sa fiti neveste perfecte daca stati cu ochii numai dupa sticle goale! Asta-i menirea sticlei, sa se goleasca!
    Ma aflu într-o "gaura normanda", lumea vrea o ora pauza înainte de friptura de miel!

    RăspundețiȘtergere
  7. Cristos a Inviat!
    noroc ca abia ne-am ridicat de la masa....ca lesinam langa bunatatile etalate de tine :))
    imi plac masa si scaunele tale...au ceva monahal si totusi nu:)

    RăspundețiȘtergere
  8. @Pandhora
    Sunt sigur ca pe toate mesele au fost bunatatile cele mai grozave.
    Masa si scaunele sunt ca stapânul: ceva sfânt si totusi nu...

    RăspundețiȘtergere
  9. A fost frumos, curat si imbelsugat Pastele si-n Franta.
    Aha, ciorba de burta era ciudatenia, salata e demult bagata in orice fel de meniu.
    PS. Leusteanul tau are alura de manechin, acum mi-am dat seama!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ei, ce liliac frumos ai! E floarea mea favorita de primavara. Imi aminteste de mine in luna mai, in fiecare an.

    Hristos a inviat!

    Asa e, in familie orice are savoare.
    Desi e prima data cand aud de ciorba de burta in meniul de Paste.
    Insa, cand vine comanda, se executa... Numai maine nu-i poimaine si la mine, cand voi intreba: "ce vrei sa pregatesc ?...".

    RăspundețiȘtergere
  11. Sarbatori fericite, totul arata foarte frumos!

    RăspundețiȘtergere
  12. Contrar obiceiului meu, astazi am fost si eu un mancacios... temporar, dar de prea multe carnuri, cred c-ar trebui sa iau o pauza :)
    Zile frumoase sa ai! :)

    RăspundețiȘtergere
  13. @Ina
    Ne-am descurcat si noi cum am putut. Noroc de ciorba de burta ca ne-a mai usurat digestia!
    Leusteanul face si el ce-i trece prin cap! Inca nu s-au formulat cerintele concursului. Ce trebuie sa stie, sa faca, sa spuna, poze fata si profil, ziua sau noaptea? El face de toate...

    RăspundețiȘtergere
  14. @Sophie
    Adevarat a înviat!
    Se apropie cumva vreo zi importanta în mai?

    RăspundețiȘtergere
  15. @Suzi
    Si totul a fost si foarte bun, nu doar arata bine.

    RăspundețiȘtergere
  16. @Suzi
    Si totul a fost si foarte bun, nu doar arata bine. De fapt aratau, totul este la trecut ca s-au cam terminat.

    RăspundețiȘtergere
  17. @Teonegura
    Hristos a Inviat, îmi place obiceiul asta, ai, n-ai treaba, de Pasti orice discutie începe cu urarea de rigoare!
    Despre mâncare, tot învatul are si dezvat, partea proasta e ca se dilata probabil stomacul si cum te scoli dimineata constati ca ti-e foame. Ar fi o explicatie...

    RăspundețiȘtergere
  18. @Iasi
    Raspunsul este pozitiv si m-am conformat. Succes!

    RăspundețiȘtergere
  19. Hristos a Inviat!
    Mi s-a facut pofta de salata de boeuf cand am vazut-o in poza. Arata atat de bine...

    RăspundețiȘtergere
  20. @Irina
    Adevarat A Inviat!
    Daca stiam... Aproape am terminat-o. Si dimineata, primul lucru m-am dus la frigider si am luat câteva linguri si pe urma oua. Un mic dejun lejer...
    Ramâne atunci pe data viitoare!

    RăspundețiȘtergere
  21. Numai sa creasca mare, nimic altceva!
    Acu', daca ştie şi câţiva paşi din Spărgătorul de nuci, nu-i bai...

    RăspundețiȘtergere
  22. Sa va fie de bine. Normal nu putea lipsi leusteanul.

    RăspundețiȘtergere
  23. @Ina
    Chiar pasi de dans nu cred, el ar vrea dar nu poate pentru ca are o situatie buna, e foarte bine înfpt. Ma gândesc la faptul ca-i bilingv, poate conteaza...

    RăspundețiȘtergere
  24. @Costin
    Evident, nici n-a lipsit leusteanul, si la ciorba si la salate! Chiar daca anul asta este decisiv pentru el.

    RăspundețiȘtergere
  25. @Se-cret
    Sa dea Dumnezeu, la toata lumea!

    RăspundețiȘtergere
  26. Ah, al meu e trilingv că ştie şi moldavian:))

    RăspundețiȘtergere
  27. @Ina
    Da' tu esti poate de la Chisinau sau Tiraspol, ca numa' aia vorbesc de limba moldoveneasca?!
    Eu ma trag de la Iasi, asta-i un oras pe lânga Podu-Iloaiei, unde "flacau fiind, paduri cutreieram" si faceam numai prostii la bunici... Cu leusteanul meu doar asa vorbim.

    RăspundețiȘtergere

Scrieti baieti, numai scrieti!