miercuri, 16 noiembrie 2011

Miercurea fara cuvinte (26) - Focul

"Traim în miezul unui ev aprins / Si-i dam a-nsufletirii noastre vama!"
Am mai scris asta, mai stiti cui apartine? Ia sa vedem!

Ce-am mai scornit plecând de la ideea lui Carmen.

30 de comentarii:

  1. parca erau ale lui Labis...
    oricum imi plac mai mult flacarile de la tine...pe langa faptul ca nu au legatura cu comunismul...rumenesc atat de apetisant ce ai pus pe gratar...mmmmm...

    RăspundețiȘtergere
  2. Am uitat totul la vederea deliciului acela care se rumenește,prăjeste frige și apoi va fi consumat departe de mine...

    RăspundețiȘtergere
  3. E bună o porţie de carne prăjită la capătul drumului lung.

    RăspundețiȘtergere
  4. slana face toti banii...pfff ce pofta mi-ai facut!
    si daca mananc o bucatica, cat de mica, mi-e rau o saptamana.
    da' neshte jaratic, oi mânca.

    RăspundețiȘtergere
  5. sa ai pofta!
    ca noi avem pofte si cu atat ramanem:))))

    RăspundețiȘtergere
  6. @Pandhora
    Asa e ! Dar poa’ sa fie si flacari comuniste, daca rezultatul este gustos, pâna la urma asta conteaza

    RăspundețiȘtergere
  7. @Iulian
    Intâi munca si pe urma distractia. Mai spunea poetul : “Cei ce nu ard dezlănţuit ca noi / În flăcările noastre se destramă“, un indiciu în plus.

    RăspundețiȘtergere
  8. @tu1074
    Departe de tine a si fost deja consumat. Cred ca sunt poze de la ultimul gratar de anul asta, a trecut ceva timp !

    RăspundețiȘtergere
  9. @Abbilbal
    Pentru mine drumul lung are alte semnificatii. Prefer sa manânc înca sute de portii de astea înaintea drumului lung, dupa aceea nu sunt asa sigur. Ce-i în mâna nu-i pacat !

    RăspundețiȘtergere
  10. @Cleo
    Slanina goala poate da, dar trebuie s-o manânci cu usturoi si o palinca, îti taie greata imediat!

    RăspundețiȘtergere
  11. @arakelian
    Ei, nici chiar asa, eu nu vreau sa va fac rau, gratarul asta e o amintire de când era frumos afara. In plus acum suntem si în post.

    RăspundețiȘtergere
  12. am ajuns astazi tocmai bine, la ora amiezii ;) jarul este tocmai bun si copanelele super crocante!
    Primele doua fotografii sunt artistice, urmatoarele apetisante :)
    Sa va fie de bine!
    Sa ai o zi minunata! (la noi e soare, dar +5°C)

    RăspundețiȘtergere
  13. @Carmen
    Esti acasa la 12:30? Stiai ca fac gratar si ca am pus mai multe bucati! Dar de ce nu veniti toti? Doar nu stam departe!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Cypy
    Conteaza si estetica, dar la mine mai mult gustul!

    RăspundețiȘtergere
  15. gugalu' zice ca Labis...si ma duce cu gandu' la "mananc si plang..mananc.." si dupa ce mananc ma mustra si constiinta c-am mai incalcat o regula data de nutritionist...

    RăspundețiȘtergere
  16. Cine știe va primi un ciocănel, iar cine nu va ști va intra în posesia unui cărbune care nu s-a răcit :)

    RăspundețiȘtergere
  17. Frumoase fotografii, semnificative !

    RăspundețiȘtergere
  18. Vorba lui Labis: Traim in miezul unui ev aprins/Si-i dam a-nsufletirii noastre vama.
    DAN;privind jaratecul ,mi-am adus aminte aceste vresuri;
    ...Mai spune s-aduca jaratec.
    Si focul s-aud cum trosneste
    Şi mână fotoliul spre sobă...

    Ce placuta aducere de minte !

    Azi nu mi-e pofta ,nu mi-e foame ,cu toate ca totul arata apetisant

    Seara minunata!

    RăspundețiȘtergere
  19. Te salut, Dan!;
    Cele mai frumoase seri de octombrie, cu picioarele afundate in frunze ruginii de stejar, in jurul gratarului inconjurat de prieteni.Ce seri de neuitat!
    Ce placuta aducere de minte !
    Multumesc mult !

    RăspundețiȘtergere
  20. @Sorina
    Gugalu are dreptate. Tu n-ai dreptate: nu se poate ca în sfatul nutritionistului sa nu fie loc de niste pulpe de pui la gratar. Doar cu salata, nu vorbesc de pâine crocanta, cartofi la cuptor, mujdei, ciuperci, vin rosé sau diferite sosuri.

    RăspundețiȘtergere
  21. @Catalin
    Deja raspunsul corect s-a dat, asa ca toata lumea are o pulpa întreaga, virtuala din pacate.

    RăspundețiȘtergere
  22. @Mircea
    Sa vezi gustul ce frumos este!

    RăspundețiȘtergere
  23. @Zina
    Ma uit la ele pâna la primavara, la gratarul urmator. Cu toate ca într-un an, pe 27 decembrie, am facut un gratar pe ninsoare de pomina! Cred ca am niste poze pe undeva.

    RăspundețiȘtergere
  24. @Iulisa
    Mai vorbim în "decembre". Cred ca am sa fac un gratar cu poze cu tot!

    RăspundețiȘtergere
  25. @Sorin
    Salut voinicule! Serile frumoase se pot repeta, asta nu-i greu, nu identic pentru ca n-ar avea niciun haz, fiecare cu ceva-ul ei. Ma îngrijoreaza lipsa poftei de mâncare a Iulisei!

    RăspundețiȘtergere

Scrieti baieti, numai scrieti!