vineri, 12 octombrie 2012

Paranghelie "a cappella"

Repede mai trece vremea, iar e vineri...

18 comentarii:

  1. Dumnezeule! :))
    Tu, dvs...din nou tu... E ilar sau mi se pare mie??
    Si nici nu cer mult 2 milioane...
    Unde-ai gasit "minunatia" asta?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca n-ar fi de plâns ar fi de râs...
      Circula pe net tot felul de poze din ciclul "Eterna si fascinanta Românie", "Poze rare", "Tara în care traim" etc.
      Serialul de mâine tot de acolo se "hraneste"...

      Ștergere
  2. Ce vrei şi tu acum? Dumnezeu e sărac. Preoţii, tot aşa. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai sa facem cum spunea rabinul: "Eu nu numar banii pe care-i dau lui Dumnezeu, îi arunc în sus pe toti, el îsi opreste cât are nevoie si-mi trimite înapoi restul".

      Ștergere
    2. Să facem! Dar ai grijă cine e prin preajmă. Că ştii cum e, "până la dumnezeu te mănâncă sfinţii".

      Ștergere
    3. Cel mai sigur este sa-i arunci în casa, mai sus de tavan nu trec. Pâna rezolva El cu sfintii si se cumintesc.

      Ștergere
  3. Tare de tot !! In sfarsit am izbucnit si eu in hohote de ras, ca zau nu prea avusesem chef de asa ceva saptamana asta care a trecut.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai daca nu râzi o saptamâna întreaga, macar sa înjuri pâna-ti pierzi rasuflarea...

      Ștergere
    2. De ras am ras de cateva ori si saptamana trecuta, ca nu m-am putut abtine, problema era ca nu voiam sa rad, nu aveam chef de ras ! Dar cand am citit posterul asta, mi-a revenit brusc si pofta de ras si rasul !

      Ștergere
    3. Ideea este ca trebuie sa râzi de prosti chiar daca nu-ti vine!
      Asta ar fi ceva ca un comportament "by default". Râzi de prosti chiar daca nu-ti vine, faci misto de ei pâna asta devine un fel de a fi! E ca un scut.

      Ștergere
  4. amin...
    am pus si eu anuntul pe avizieru' meu..poate are cineva o caramida sa puna la edificarea minunatei capele...astia nu sunt bugetari ?! nu primesc bani de la buget..ca scutiti de taxe si impozite sunt...iar de acatistele primite cu banii pusi in lista viilor sau mortilor...ce sa mai...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bugetari saru' mâna conita mea, dar au banca, si-au facut sindicat, mai dau si faliment, ca omu'...

      Ștergere
  5. sigur sigur...chiar am doua milioane care se plictisesc la mine.uite ca le-am gasit destinatia :D
    desigur,cand mortul se va odihni in capela va trebui platita o taxa,nu?asta asa...ca sa avem grija de caramizile edificiului :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stiam eu ca esti miloasa...
      Taxa se plateste la familii, pentru gustarele. Iar vara, când e cald în capela, în ziua a treia se servesc si tuici, asta n-a mai scris-o Sfintia Sa în afis!

      Ștergere
  6. tuici zici :)
    maine la noi se anunta ploaie si frig asa ca am hotarat cu prietenul meu sa fierbem tuica :)
    sper ca nu o sa am ghinion si o sa fie soare :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tuici zic. Ca sa poti rezista în capela cu mortul de trei zile alaturi...
      Pacat sa ploua! Mai rabdati si voi ca este timp pentru tuica fiarta. Asa toamna frumoasa si lunga la Bucuresti n-am mai vazut demult!

      Ștergere
  7. deja ploua :))
    da...si inca vor mai fi zile frumoase dupa zilele astea ploioase...pacat ca ai plecat...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Urât se mai vede pe webcam!!
      Vreme de stat în casa si baut tuica, numarat banii, batut nevasta, dupa caz!

      Ștergere

Scrieti baieti, numai scrieti!