sâmbătă, 13 octombrie 2012

Happy weekend (13) - Man and Woman (11)

Pentru mine este al XIII-lea episod. Cel mai bun moment sa ne lamureasca cineva sincer si nu oricine! Are limba ascutita, a fost numit "ireverentios", "vulgar dar nu obscen". De fapt lui i-a placut sa le-o spuna tuturor drept în fata. "Datorita" lui, urechile fine ale iancheilor nu mai pot auzi la TV îngrozitoarele cuvinte "shit, piss, fuck, cunt, cocksucker, motherfucker si tits".

Sa aflam deci adevarul:

Si Elly serbeaza un numar de episoade!

26 de comentarii:

  1. se vede pe fata lui ca a inteles profunzimea acestui adevar :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este? Si din clipa aia se pare ca n-a mai putut suporta realitatea mult timp pentru ca prin 2008 a murit, parca...
      Oricum eu, daca as avea de ales între "nebun" si "tâmpit", as prefera prima varianta si am sanse frumoase sa fiu asa!

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Certainly what? Ca are dreptate Carlin? Fara îndoiala, aici nu se supara nimeni, e regula blogului!
      Sau ca e mai bine sa fii nebun decât tâmpit, sau ca eu sunt mai degraba ...biiiip!!... decât tâmpit?
      Nici aici nu ma supar!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Pe link-ul asta am gasit în primul rând (pe criterii geografice evident!) un site de rdv pentru celibatari între 30 si 45 de ani.
      Celibatar nu sunt, dincolo sunt foarte putin afara din interval (nu spun în care parte), crezi ca sunt discreti?

      Ștergere
    2. La noi nu apare rdv, dar tu poți (eventual) încerca CouchSurfing .

      Ștergere
    3. Nu mai risc, sunt depasit!

      Ștergere
  4. Seamana cugetarile domnului cu : Ce a fost mai intai, oul sau gaina? :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu vreau o parere, o afirmatie!
      Deci, ce a fost mai întâi, oul sau gaina?
      Nebunul sau prostul?
      Si mai ales, care e mai putin periculos?

      Ștergere
  5. George Carlin pare ca ar fi fiind barbat. Mie asa mi se pare ;)
    Inseamna ca si el...?? Daca stie asa de bine...
    Totusi...parca-i mai bine sa fii nebun(a) :))

    Happy Weekend iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uite, fara sa fi stiut ce parere ai, am spus exact asta mai sus! Cu un calmant, antidepresiv, somnifer, "nebunia" se rezolva. Prostia nu.
      Din surse autorizate stiu ca în ziua de azi spitalele "psy" sunt facute ca sa-i protejeze pe pacienti de cei din exterior!

      Ștergere
  6. Dap, ne-aţi înnebunit de tot. Dar măcar el recunoaşte.
    :))
    cum aş putea să-l contrazic când eu însămi am avut parte de cel mai stupid dintre meni.
    Ceea ce nu înţeleg e cum dracu' de l-am luat?
    :)))))))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu recunoaste (poate doar în ce-l priveste pe el), altfel lanseaza o ipoteza. Si noi o dezbatem.
      Cred ca trebuie citit foarte atent fragmentul.

      Ștergere
    2. Adevărat! Cine a mai văzut bărbat care să recunoască ceva??!! Probabil de aceea a fost nevoie să se înventeze tortura...
      :)

      Ștergere
    3. ... ce tortura!! Injectia letala direct!

      Ștergere
  7. :)) se spune ca multi barbati fac doar pe prostii, ca sa vada pana unde duce nebunia femeilor ;)

    sa ai un weekend fain! :)

    RăspundețiȘtergere
  8. chestiile astea se iau ?!!!..sunt contagioase???!!!!..ca mi-au aparut niste bubitze pe frunte...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ti-a trebuit sa te faci ianchee! E clar, asta este, ar fi prea mare coincidenta!!

      Ștergere
  9. mai bine ma faceam indianca..ceva cu Raj Kapoor n'ai ?..oricum sunt printre indienii nativi..ce-a mai ramas din ei...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti indianca adevarata: "Blonda care face poze în oglinda".
      Piele rosie de pe lânga Marile Lacuri? Asti-s indienii adevarati, oprimati de ianchei.
      Am sa caut ceva cu Raj Kapoor, "Abaramoo, aaaaa, ai, ai aiiiii", nu stiu daca am scris corect, filmul se chema "Bagabontul", acu' vreo 45 de ani!

      Ștergere
  10. Nenea ăsta a fost un om maaare. Oricât de prost... ca bărbat, de !, și-a dat seama de unul dintre marile adevăruri ale vieții ! :))))))))))))))))

    RăspundețiȘtergere

Scrieti baieti, numai scrieti!