marți, 4 decembrie 2012

Miercurea fara cuvinte (66) - Diverse...

... lucruri de pus obligatoriu în bagaj când pleci de-acasa

Câte plicuri de astea ai adus Carmen ultima data din România?

35 de comentarii:

  1. si nici nu e sacul lui Mos Craciun! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu s-ar putea, tot ce se vede dateaza de asta-vara!

      Ștergere
  2. O, Doamne, cate sunt! :)
    Mi-am adus aminte de momentul lui Caragiu in care citea instructiunile de pe un plic de vegeta sau ceva de genul ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred ca-mi aduc aminte, citea de pe un plic "Delikat" parca, în ungureste!

      Ștergere
  3. Un minitalcioc pezentat de Dan pentru a umple sacoşa la plecarea de acasă în turneu.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un minitalcioc împrospatat periodic, uneori chiar de la magazzinele românesti sau sârbesti din Paris!

      Ștergere
  4. doua intrebari:
    - sunt obligatorii de pus in traista si cand mergi la magazin?
    - unde-s micii?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Trebuie pusi în traista când pleci departe. Micii au ramas în România, cu prafurile astea iese ceva cam ca micii. Are si gustul carnii un rol...

      Ștergere
  5. si eu care credeam ca am multe condimente :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Astea-s doar cele românesti. Cele arabesti, indiene sau din insule n-avea rost sa le pun. Sunt din belsug aici...

      Ștergere
  6. wow. Dar voi mancati, nu gluma...
    Eu mi-am adus numai marar uscat, leustean uscat, si verde ( tocat si la congelator, in portii). Si seminte de patrunjel,marar,leustean, castraveciori, sa mai pun in ghivece. Cu borsul - fol. lamaie.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai stim si pe altii care manânca la fel. O fi o chestie româneasca sau chiar moldoveneasca, mai din nord?

      Ștergere
    2. e posibil.
      Dar eu am norocul ( spre invidia ta) sa gasesc marar proaspat, bors la sticla ( nasol la gust - intr-o zi, o sa ma apuc sa imi fac singura), sau sa culeg corcoduse primavara pt acrit.

      Ștergere
    3. Si mai gasesti si mici, ceea ce nu-i neglijabil!

      Ștergere
  7. si eu sunt fan combinatii de condimente la punga...vegeta e de baza, la propriu si la figurat

    RăspundețiȘtergere
  8. Uau! Proviziile sunt necesare. Mancarea devine (si) mai savuroasa cu astfel de ingrediente.
    Pofta buna! pofta de viata! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si înca n-am scos la "pozat" buchetele de cimbru adevarat învelit în ziar sau frunzele de dafin, tot adevarate!

      Ștergere
    2. cimbru am un copacel proaspat.
      Si avui si salvie, dar mi-au mancat-o niste ganganii pe balcon. La primavara iau alta :)

      Ștergere
    3. Cimbrul asta de aici, din borcanele, parca-i facut cu mucegai!

      Ștergere
  9. Răspunsuri
    1. Unii spun ca as fi "meticalos", stiu si eu... Dar când e vorba de mâncare nu ma joc!

      Ștergere
  10. eu? nici unul! :)) zau! vara asta insa mi-am cumparat tarhon verde de pe piata si mi l-am pus cu otet si sare la borcan - asta mi-am adus din România. si Eugenia - o cutie de 2 kg si ciocolata cu rom :))
    Happy WW! si-un Mos Nicolae generos! ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. A venit din seara asta ca mâine dimineata suntem grabiti si el e cu copiii.

      Ștergere
  11. Răspunsuri
    1. Mai aleg si eu, nu le manânc chiar pe toate! Si pe urma, sanatos n-a murit nimeni pâna acum!!

      Ștergere
    2. asta replica e de milioane! :)

      Ștergere
    3. Mi se-ntâmpla din ce în ce mai rar...

      Ștergere
  12. ti-as fi dat un "like", da' vad ca n'ai :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Plicul de Bors magic miroase oribil o data deschis, e prima data cînd aduc în Franta (este si la magazinul românesc din Paris), nu stiu ce poate provoca un asemena miros, dar prefer sa fac supa mea de legume acrita eventual cu lamîie; sau sa visez la urmatorul bors veritabil din urmatoarea vacanta...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mai provoaca si arsuri pe "sarcofag". Cu lamâie cum spui tu si leusteanul meu din gradina iese mai bun... Si visam...

      Ștergere
  14. deci eu primavara ma duc la niste tarabagii olandezi, si imi iau plantele dorite in ghivecele. Mut in ghivece mai mari, pe balcon, si cand gatesc, culeg 1-2-3 ramurele. Astfel m-am reimpacat cu cimbrul, dupa ce l-am ocolit multi ani de zile.

    RăspundețiȘtergere

Scrieti baieti, numai scrieti!