joi, 3 ianuarie 2013

Albastra (3)

Dupa ce am revenit în legalitate si eram din nou un om întreg si real înregistrat la Evidenta populatiei ne-am putut vedea de vacanta. Albastra aborda cu gingasie occidentala si oarece temeri drumurile patriei fara sa înteleaga încercarile altora de a intra în vorba cu ea într-o limba pe care începea sa o cunoasca, dar fara rafinamentele unui folclor atât de colorat si divers cum e al nostru. Singurul lucru la care era receptiva era limbajul degetelor. Cu timpul a început sa înteleaga si restul. Asa ca n-a trecut prea multa vreme pâna când a început sa-i înfrunte pe mitocani folosindu-si tineretea si forta interioara.

Intr-o zi eram la Mogosoaia. Am lasat-o la umbra iar noi ne-am plimbat putin pe malul lacului. La întoarcere am gasit-o mai îngândurata si cum se spune, “un ochi râdea, altul plângea”. Adica avea un geam spart. Domnii care au agresat-o au vrut sa-i ia casetofonul, dar a tinut de el cu dintii si cu cheia care era la mine. Am depus o râdere la politia locala unde mi s-a spus ca domnii respectivi erau niste ursari locali fara maniere care nu se aflau la prima tentativa de acest gen.

Ma rog, am dus-o la un cabinet de cosmetica unde i-au reparat rana proaspata si onoarea afectata, dar a ramas tot restul vietii cu un cearcan discret la ochiul respectiv, baietii negasind un geam la fel de limpede ca privirea ei dinainte. Asta nou era putin fumuriu...

David - Blue Light



16 comentarii:

  1. Şi uite aşa maşina dumitale a devenit ceacâră.
    :)))))))
    >D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cunoscându-i caracterul pot sa spun chiar zbanghie...

      Ștergere
    2. :))
      Nu'ş cum sunt maşinile zbanghii. Ce fac ele, cu ce se ocupă ca să fie caracterizate ca zbanghii?
      Te-a lăsat în drum fără motiv?
      A plecat din loc, deşi avea frâna de mână trasă?
      A chiţăit din alarmă fără noimă?

      Ștergere
    3. Zbanghiu înseamna tot ceacâr, numai ca fiind în româneste s-a mai îmbogatit în continut...

      Ștergere
    4. Ah, scuze! N-am ştiut.
      Mai cunosc "şaşiu" pentru cei care au ochii "picior peste picior". Dar de sensul acesta al cuv. zbanghiu, chiar habar-n-aveam.
      :)

      Ștergere
    5. Nu-i nimic, se mai întâmpla si la altii... :)))
      Eu m-am uitat în dictionar ca sa spun ce-am spus. Nu eram sigur ce înseamna ceacâr, stiam ceva ca-i pe la ochi...
      Daca întrebi pe cineva vezi ca zbanghiu este în primul rând "tzache"!

      Ștergere
  2. o melodie pe masura pentru frumoasa ta Albastra :)
    a fost totusi fata curajoasa! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Parcă ne jucăm de-a terapia.
      :))))))
      Povestea de mai sus e ca o metaforă brodată în jurul ancorei "albastru", la care tărtăcuţa mea ar trebui să facă priză.
      Da' io nimic!

      Ștergere
    2. A fost foarte temperamentala, m-a scos din câteva belele!

      Ștergere
    3. E a treia de fapt în jurul ancorei, dar nu-i nimic, o sa mai fie vreo doua...

      Ștergere
    4. Şi io tot nimic, ăăă?
      :))))
      Spun "io" fiindcă mi-s blue, nu de alta. Se presupune că subconştientul meu ar trebui să preia din metaforă ceea ce are legătură cu ancora "albastră". Şi...nimic! :)

      Ștergere
    5. Ei, nu trebuie sa disperi ascuma! Daca nu merge, nu forta, nu-i nicio graba...

      Ștergere
    6. Ce disperare, eu râd cu gura până la urechi. Noroc cu ele că ce mă făceam? În ce mi se proptea gura, ca să nu râd de jur-mprejurul tărtăcuţei, mmm?
      :)

      Ștergere
    7. Indicatie suplimentara: cred ca mâine seara apare "Albastra 4" si un cântec tot albastru. :))

      Ștergere
  3. esti f. poetic anul asta.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da, m-am schimbat mult, sunt cu totul alt om. Numai sa ma tina, da' nu cred...

      Ștergere

Scrieti baieti, numai scrieti!