vineri, 10 aprilie 2009

Imi trimite Moncher (în poza de alaturi), stiti care, un banc. Scuze Doamnelor si Domnisoarelor, n-are nici o legatura cu un anumit text ce-mi aprtine, dar e bun. S-ar putea sa-l stiti, s-ar putea sa-l stiu si eu, nu prea sunt update cu noutatile :

Se face un congres mare al feministelor, ca sa se vada ce si cum s-a mai rezolvat prin lume. 
Nemtoiaca : ”I-am spus lui Hans sa mai faca si el de mâncare. In prima zi n-am vazut nimic, în a doua tot nimic, într-a treia m-a chemat la masa”.
Frantuzoaica : ”I-am spus lui Jean sa mai spele si el rufe. In prima zi n-am vazut nimic, în a doua tot nimic, într-a treia a spalat si le-a întins frumos pe sârma”.
Românca : ”I-am spus si eu lui Ion al meu sa mai calce si el câte ceva. In prima zi n-am vazut nimic, în a doua tot nimic, într-a treia parca încep sa vad cu un ochi”.

2 comentarii:

  1. Pai din poza respectiva nici daca click s-o maresti nu se prea vede care e monsher si care esti tu!

    RăspundețiȘtergere
  2. Atâta se face! Moncher e în dreapta!

    RăspundețiȘtergere

Scrieti baieti, numai scrieti!