luni, 11 aprilie 2011

Jurnalul leusteanului

Primavara toate se trezesc la viata. Inclusiv leusteanul. Asa a crescut el : cu vorba buna si cu muzica. Iata-l dupa alte 9 zile. Sper ca v-am convins si de data asta n-o sa mai insinuati nimic.


45 de comentarii:

  1. Bravo domn'ne! Sa-ti traiasca leusteanul!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place leusteanul ! miroase a ciorba de urzici, de miel , de peste , dar regina, este ciorba de perisoare . :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Leusteanul imi place foarte mult. La egalitate cu patrunjelul! :)

    RăspundețiȘtergere
  4. Bravo dv. daca avetzi şi jurnal pentru leuştean:)

    La mine e tare problema cu leuşteanul ka aici nu se ştie de el.
    Ai mei primesc de la Romanica leuşteanul şi cimbrul:)

    RăspundețiȘtergere
  5. e un adevarat "stufaris" de leustean...la multe ciorbe parfumate cu leustean :)

    RăspundețiȘtergere
  6. :)))
    Ba, eu insinuez, că nu mă pot abţine!
    Cred că mă aflu, de altfel, în plină involuţie, n-am mai invidiat pe nimeni până acum din motive leuştenice!

    RăspundețiȘtergere
  7. Mi-a venit apă în gură. Îmi aduc aminte de copilărie, mă duceam în grădină si mâncam frunze de leuştean. Abia aştept să ajung la ţară. Şi are o aromă...

    RăspundețiȘtergere
  8. Felicitări!M-am convins și m-am umplut de admirație(sincer!).Eu am încercat și n-a mers la mine!

    RăspundețiȘtergere
  9. Al naibii care nu scoate leustean din pamant din piatra seaca, ca eu sunt ambitioasa. Macar am aflat ca in franceza se numeste liveche. E un inceput, nu? :)))

    RăspundețiȘtergere
  10. Mi-am adus aminte de ciorba de fasole facuta de bunica in oala de pamant la vatra focului si mancata cu paine in test unsa cu rosii. :(

    RăspundețiȘtergere
  11. Moshule, am descoperit si la mine in gradina un coltz umbrit unde, ghici, cresc cateva fire de leustean. Vecinul de deasupra mi-a zis ca e de multi ani acolo. Iupii, nu mai trebuie sa cer de-acasa! :D Si, da, acum o saptamana nu vedeam nimic din cauza balariilor de primprejur si acum e de-un metru. :O :P

    RăspundețiȘtergere
  12. Arata bine cultura de leustean. Sa fie cu folos zic :)

    RăspundețiȘtergere
  13. @Minoki
    N-am niciun merit, saru'mâna, asa creste el ca prostu' fara sa-i faca nimeni nimic!

    RăspundețiȘtergere
  14. @Alm
    Poate ai sa te miri, dar stii ce bun e si-n salate?

    RăspundețiȘtergere
  15. @Cristi
    Nici patrunjel adevarat nu exista aici, doar de ala cret, ca hârtia creponata chiar si la gust!

    RăspundețiȘtergere
  16. @Artistic Communism
    Jurnalul pentru leustean se încheie astazi. Nu credea lumea ca poate creste atât de repede.
    Si cu cimbrul e o problema. Are gust de praf si de mucegai. Noroc cu cel adus în ziare din România.

    RăspundețiȘtergere
  17. @Pandhora
    Iti dai seama cum ar fi fost daca nu luai tu atunci dimineata? L-ai rarit binisor!

    RăspundețiȘtergere
  18. @Tina
    Bine macar ca ai început sa crezi ca e adevarat! De-acuma putem discuta. Iti trimit un pachet? Or crede aia ca-s droguri la vama!

    RăspundețiȘtergere
  19. @Costin
    Da' înca n-a iesit în piata? Stiu ca acum vreo doua saptamâni erau 24° prin sud.

    RăspundețiȘtergere
  20. @Se-cret
    Trebuie doar un loc fara buruieni. Nu-i trebuie nici soare, nici apa în mod deosebit. Daca ai gasi o radacina mica la cineva s-o pui direct în pamânt ar fi grozav.

    RăspundețiȘtergere
  21. @Cora
    Poate canadienii sa stie ce-i aia, ca aici dupa ce-am aflat si eu din dictionar ca-i zice liveche, ei habar n-aveau ce înseamna. Noroc cu un amic din Marsilia care a venit la mine la Bucuresti si l-am dus în piata sa vada cum arata. "Aaa, asta-i? Pai are socru'meu în gradina si nu stie la ce foloseste.". Intorsi în Franta mi-a adus o ramurica într-un ghiveci, am pus-o în pamânt si de-atunci îl purtam cu noi peste tot pe unde ne-am mai mutat. Unii spun ca se numeste "telina de apa sau acvatica"... Pai, succes, chip in taci!

    RăspundețiȘtergere
  22. @Fata Moshului
    Vezi ce simplu este? Sa-i lasi toamna betele alea pâna se usuca de tot. Face palarii de seminte care cad tot acolo si se înmulteste de nu-ti vine sa crezi!

    RăspundețiȘtergere
  23. @irina
    Saru'mâna, multumesc! Mare amatoare de verdeturi familia Comba! Daca as putea v-as trimite de aici!

    RăspundețiȘtergere
  24. Ei bine, se pare că este un soi de ţelină! Prin '77, după cutremur, rămaşi în cămin, să strângem molozul prin Bucureşti, furam leuştean din vechea piaţă Crângaşi, şi-l puneam în fasolea cu costiţă, din borcane şutite tot din Alimentara din Crângaşi. Le încălzeam pe un reşou care văzuse multe la viaţa lui. Pâinea o luam noaptea, de la rebuturi, de la Herdan.
    @ Cora: de unde era bunica ta? Bunica mea gătea doar în oală de lut, şi făcea pâine în ţest,pe frunze de salcâm sau de nuc. Undeva la vreo douăzeci de kilometri de Piteşti. Iar fasolea nu se putea fără leuşteanul din grădină...

    RăspundețiȘtergere
  25. exact asa arata si leusteanul meu! parca ar fi frati gemeni :))
    O primavara frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  26. @Constantin Gheorghe
    Or fi din aceeasi familie, nu degeaba îi zic pe-aici asa!
    Bun venit prin locurile astea si te mai astept!

    RăspundețiȘtergere
  27. @Carmen
    Bun venit la un mic cu mustar!!
    In sfârsit cineva care are leustean si nu are invidie personala! Sa facem ceva pentru uamenii astia pofticiosi!

    RăspundețiȘtergere
  28. Mai bine asteptam pana se lamuresc ce fac cu tunisienii...
    Daca inflamam si mai tare relatiile dintre cele doua popoare vecine si prietene? :)

    RăspundețiȘtergere
  29. Constantin G. - asa, asa, si intepata cu furculitza(painea).
    Bunica locuia undeva la 20 de km de Craiova, in inima olteniei, un' crestea prazul mai ceva ca leusteanul lui Dan. :))

    RăspundețiȘtergere
  30. @Tina
    Veneam odata cu masina din România si aveam si eu printre altele prin bagaje niste cimbru. Da' stii cum? De ala uscat, tocat marunt si vândut în pungi de plastic ca niste caramizi. Cum vezi la telejurnal. Pachete cu un praf maro înauntru... Si m-a oprit vama pentru un control de rutina în Germania! Mai aveam la mine si vreo suta de fiole de algocalmin, numai cu asta îmi trece mie capul. Iti dai seama ce-a fost acolo pâna i-am convins ca nu-s traficant?

    RăspundețiȘtergere
  31. @Cora
    In Oltenia prazul creste si daca nu-l pui, da' leustean în Franta, mai rar!!

    RăspundețiȘtergere
  32. E o mare deceptie pentru mine sa constat ca leusteanul (cel fermecat) il pune complet in umbra pe extraordinarul David Gilmour! Macar o vorba, acolo, din politete fata de gazda si preferintele lui muzicale… Am dat un Googlefight intre leustean si DG iar rezultatul (17 200 la 344 000) este optimist… pentru omenire :)

    RăspundețiȘtergere
  33. @Cronin
    Despre David am scris când leusteanul era copil, aici:
    http://danvaideanu.blogspot.com/2009/06/intr-una-din-serile-trecute-ma-uitam.html

    RăspundețiȘtergere
  34. cand leusteanul era copil... Dane, incepi sa ai o relatie paternala cu el... :)))

    RăspundețiȘtergere
  35. @Cora
    Asa e, ba poate chiar mai mult, sunt precum Cronos, ca-l si manânc!

    RăspundețiȘtergere
  36. :)
    Vorba lui Minoki: "sa-ti traiasca leusteanul si sa-si indeplineasca menirea intr-o cioarba (sau mai multe) de CALITATE!

    RăspundețiȘtergere
  37. @Catalin
    Noroc de bordurile alea care-o îngradesc, e foarte invaziv!

    RăspundețiȘtergere
  38. :))
    Cimbru si algocalmin, teribila combinatie.

    RăspundețiȘtergere
  39. @Tina
    Supradoza în toata regula! In capul lor!

    RăspundețiȘtergere
  40. Am bucuria sa te anunt ca si leusteanul meu este înscris din acest mment în concurs :)) Sa câsige cel mai cel! ;)

    RăspundețiȘtergere
  41. @Carmen
    Cum spunea Pierre de Coubertin, "important este sa participi", valabil pentru toti! Succes!

    RăspundețiȘtergere
  42. @ zamo.ca
    Eu as zice malformat, ma rog... Acum e si mai mare.

    RăspundețiȘtergere

Scrieti baieti, numai scrieti!