marți, 16 octombrie 2012

Miercurea fara cuvinte (59) - Polenizarea care este...

..."Un instinct atât de van
Ce se-abate si la pasari
De vreo doua ori pe an"

Deci am descoperit fratilor, dupa zile si zile de stat la pânda ! Cam asa stau lucrurile cu staminele, cu pistilul si cu insectele de toate neamurile, într-o devalmasie absoluta, ca la oameni… 

N-am mai raspuns invitatiei lui Carmen ca nu prea am mai fost disponibil, dar ma revansez. Vad ca înca n-a deschis.









28 de comentarii:

  1. ai avut material de cercetare nu gluma :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rabdare si un Nikon nou pe care înca nu l-am descoperit complet.
      Pozele au fost facute de familie în gradina de aici, la Manastirea Agapia si la Manastirea Probota.

      Ștergere
  2. :)) aha! la ora 23:41 înca nu deschisesem, adevarat! :)) dar la ora 0:00 cand tabelul de inscriere a fost activat, probabil ca deja erai in lumea viselor... Si precis ai visat dulce si parfumat, dupa ce ai pregatit aceasta serie minunata de fotografii! :)
    Happy WW! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-i nimic, saru' mâna, parca stiam ca e dupa ora României.
      Nu visam, dorm foarte putin, sunt de fapt un insomniac cronic. Iar când visez, nu visez dulce, nu manânc dulce, nu pregatesc nimic dulce!
      Pozele sunt o contributie comuna a familiei, merci!

      Ștergere
    2. asa este, dupa ora României, ai perfecta dreptate!... Oare ce nu a functionat?!
      Cei care nu au nevoie sa manânce dulciuri, sunt persoane dulci! asa se spune ;)

      Ștergere
    3. Nicio problema, am vrut sa câstig timp!
      Asa o fi? Tu o spui! Am sa ma mai interesez!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Cred ca din cauza frigului (ma rog, racoare, nu ca vara!) erau cam amortite insectele. Crezi altfel ca ar fi stat linistite, chiar trei pe o floare? Si cu camera la câtiva centimetri?

      Ștergere
  4. Frumos e albul cald al petalelor de margarete, iar trandafirul pare delicios de parfumat! Și galbenul pastelat al florii căreia nu-i știu numele, e deosebit. O seară senină! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Margaretele le-a fotografiat Doamna mea, ca orice tânara preocupata fiind de "ma iubeste, nu ma iubeste". Celelalte sunt ale mele, ultima este de la Agapia, nici eu nu o cunosc, parca ar fi turnate-n ceara toate!
      Noapte buna!

      Ștergere
  5. :)
    Frumos.
    Dar cu titlul mi-ai amintit de un cântec al lui Voltaj. "Albinuţa" se numeşte. E "transparent" rău, dar pe mine mă amuză de fiecare dată când îl ascult.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. O fi scurta vara, dar vine alta, si alta...
      Oricum o întorci, tot la polenizare ajungi, daca spune si Voltaj...

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. O pictez zilnic!
      Serios acum, hortensiile se spune ca sunt roz de la mama lor. Dar daca le pui la radacina niste praf de ardezie (de care-i place Corei), se fac albastre.

      Ștergere
    2. Ce-ți mai fac verdețurile gastronomice?

      Ștergere
    3. Au crescut, au fost mâncate, s-au uscat, s-au scuturat semintele si asteapta anul viitor!

      Ștergere
    4. Când vor creste, la anul, ar fi fain sa le mai arati ;)

      Ștergere
    5. OK, am înteles, poate prin mai!

      Ștergere
  7. gărgăriţa e vedeta, după părerea mea! .)
    o seară plăcută!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buburuza, da! Mai timida, ba se duce, ba se-ntoarce, la urma s-a si ascuns sub o petala!
      Macar si-a facut treaba!

      Ștergere
  8. Daca puneai numele Vizitatorii...suna la fel de bine :)
    Si as fi avut si fantezii :)
    E frumos sa le urmaresti cum isi fac treaba. Si eu le supraveghez de multe ori, imi place preocuparea lor :)
    Frumos surprinse florile de margarete, din unghiuri interesante. Foto 1,2 si 4.

    RăspundețiȘtergere
  9. De la devălmășia asta se trage diversitatea plantelor. Ca și la oameni... ! :)

    RăspundețiȘtergere
  10. Inca nu au plecat la culcare insectele? Vor sa le prinda frigul pe afara? Nu le-ai soptit la ureche nimic despre rautatea gerului?
    M-au fermecat margaretele...

    RăspundețiȘtergere
  11. Ce frumosi sunt trandafirii,insectele le dau un plus de farmec!.
    O seara frumoasa !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. S-ar putea spune trandafiri altoiti cu insecte...
      Deja-i târziu, duminica placuta!

      Ștergere

Scrieti baieti, numai scrieti!