joi, 23 decembrie 2010

La Multi Ani !

Craciun fericit, sa fiti îmbelsugati si norocosi !

Si mai ales veseli. Râdeti când sunteti bucurosi, râdeti daca sunteti suparati, daca sunteti singuri si mai ales când sunteti cu cineva.

Unii o fac si când sunt cu cutitul la gât si chiar dupa aceea…

31 de comentarii:

  1. si ce se bea impreuna cu baietii aceia veseli de pe gratar??

    1664? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dupa tuica (chiar acum am terminat înca un pahar), niste vin, alea, alea, cred ca zeama de varza ar fi cel mai bine. Baietii sunt si ei frageziti bine dinainte.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ce mi-ar placea o ureche. Asortata cu un pahar de vin rosu, comme d'habitude... :)
    Craciun fericit sa aveti, cu sanatate si cu cei dragi alaturi!

    RăspundețiȘtergere
  4. Sărbători fericite!împreună cu cei dragi.
    (nu te reţin, ghiduşul văd că te strigă "Daaaaneee, mă arde pe gâââât" ;)) )

    RăspundețiȘtergere
  5. Ma inspir de la Tora:
    Crăciun fericit!
    La Mulți Ani!

    RăspundețiȘtergere
  6. @Cora
    Cei dragi sunt alaturi, eu sunt bine fragezit, vin rosu avem, sa fie primit, un Bordeaux din '94, usor criticat de Domnisoara Andreea, cea care se pricepe cel mai bine la vinuri, "putin bushonat", urmeaza racituri si fripturi. La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  7. @Sophie
    Si pe mine ma arde pe gât dar din alte motive, teoria relativitatii ne învata ca eu sunt "relativ" mai bine ca ghidusii aceia! La Multi Ani!

    RăspundețiȘtergere
  8. La Multi Ani Rodica, bine ai venit si sper sa mai treci din când în când pe aici!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Tora!
    "Tigru" în japoneza, semnalul trimis de amiralul belicos ca sa spuna ca surpriza a fost totala !
    Ei bine, a fost totala si pentru mine! Si "râsul acela" si "prietenii aceia" o sa fie cu mine de Anul Nou!
    Multumesc si La Mulți Ani!

    RăspundețiȘtergere
  10. Maître Costel, noi vorbiram ieri. La Mulți Ani! Si sa dea Domnul sa avem câte un hobby folositor dupa ce ne retragem si sa ne întelegem bine cu vecinii!

    RăspundețiȘtergere
  11. La Mulți Ani,Dane!
    Ești un emisar divin,cuibărit,la vreme de restriște!
    Ce pot să mai spun...cuvintele sunt de prisos!

    RăspundețiȘtergere
  12. Zic sa avem sarbatori fericite, Craciun bogat si linistit, plus niste la multi ani plini de bine, sa dea pe dinafara! :)
    Hai noroc si la mai mare! S-au matolit aia mici de pe gratar, a? :)

    RăspundețiȘtergere
  13. Când i-am vazut eu ultima oara în viata erau manga doctore! Si-acuma trebuie sa dau declaratii!

    RăspundețiȘtergere
  14. Le spui ca n-ai nicio vina, ca s-au fript singuri, ca nici nu ti-ai dat seama pana unde or sa mearga. :)

    RăspundețiȘtergere
  15. Crăciun fericit, La Mulți Ani! :)

    RăspundețiȘtergere
  16. Astia-s în stare doctore sa se uite ce-am mâncat si baut în ultima saptamâna si daca fac asta, sunt compromis total.

    RăspundețiȘtergere
  17. La Multi Ani Vio, poate anul viitor o sa fii iar mai vioaie!

    RăspundețiȘtergere
  18. @Nume
    Craciunul e aproape trecut, deci un an nou fericit si mai usor, ei cu-ale lor, din ce în ce mai complicate, noi cu-ale noastre.

    RăspundețiȘtergere
  19. Craciun fericit Dan! Si un dupacraciun si mai fericit... Si un an intreg fericit pana la urmatorul Craciun...

    RăspundețiȘtergere
  20. Sa dea Domnul Mosule! La fel si tie si la toata lumea pe care o iubim si care ne MAI iubeste, acum si ani si ani la rând!

    RăspundețiȘtergere
  21. si restul godacului?? chiar n-am vazut cap la gratar...
    something new, deh oama invata tot timpul !
    Sarbatori grumoase, pace in inima si'n lume !
    (_)> cheersssss
    happy New Year !

    RăspundețiȘtergere
  22. merge cu vin fiert :)
    http://www.youtube.com/watch?v=QZzcoxxYV3A!
    xxx,j

    RăspundețiȘtergere
  23. @Windy
    Mmamaaaa, ce bun este!! Gelatina, zgârciuri, soricuri, carnita mai grasuta, vorba aia, ceafa, care-mi place mie de ma omor e la doi pasi de cap. Am intrat într-o criza de pofte teribila, de vreo doua saptamâni as mânca numai slanina cu usturoi si tot caut chestii grase ca usturoi se mai gaseste.
    Ai dreptate, încep cu vreo doua-trei tuici si pe urma vin cât cuprinde.
    Prin urmare, Sarbatori fericite cu multa caldura si un An Nou cu bucurii!

    RăspundețiȘtergere
  24. Acuma vazui Lektore, 1664? Pe frigul asta n-am mai baut o bere de nu stiu când! Mai am niste Orval, dar ma ia cu frisoane. Concentratie mai mare în perioada sarbatorilor!

    RăspundețiȘtergere
  25. acum sint pe niste vin chilian, pacatele mele..

    n-am decit scuza ca azi e luni, e frig, si mi-e sete..

    RăspundețiȘtergere
  26. Invata-te Selectule si cu ciliene, ca azi-mâine vin vinurile din California, Chile, Australia cu ceva "savoir faire" frantuzesc si bat bordoul la popou!

    RăspundețiȘtergere

Scrieti baieti, numai scrieti!