duminică, 25 septembrie 2011

Life in Pictures (3) - Cu ce va servim?

Avem si blonda si ambrata, de care doriti...

22 de comentarii:

  1. arata bine dar eu nu beau bere pentru ca nu imi place...
    singura bere care ma atrage este Leffe neagra pentru ca este un pic dulce :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dacă e pe ales,nu vreau blondă!
    Dacă n-am încotro merge și blonda!

    RăspundețiȘtergere
  3. O limonada? Un pahar cu apa? Un strop de buna dispozitie? O portie ( fie cat de mica) de ploaie? Se poate, va rog? :)
    Mna,tu ai intrebat cu ce sa ne servesti...

    RăspundețiȘtergere
  4. aaaaahh Pompidou... Prima oara cand am fost la Paris am facut jumatate din poze la Pompidou. A doua oara acolo am facut vreo 90% in Pere Lachaise si cimitirul din Montparnasse :)

    RăspundețiȘtergere
  5. Blonda sau bruna mi-e totuna. Aiurea, blonda e mai buna de 1000 de ori. Berea, bineinteles... :)

    RăspundețiȘtergere
  6. @Pandhora
    Avem si Leffe, dar este si un pic mai tare...

    RăspundețiȘtergere
  7. @tu1074
    Cum vrei tu si pe urma bem si una blonda!

    RăspundețiȘtergere
  8. @Luna patrata
    Daca iei o Silva neagra nu-ti mai trebuie nici apa nici limonada, e hranitoare, buna dispozitie vine automat si nu-ti mai pasa daca ploua sau nu... Sigur ca se poate!

    RăspundețiȘtergere
  9. @Nume
    Revenim la Pompidou cu detalii...

    RăspundețiȘtergere
  10. Prefer berea blonda. Dar la o bere cu prietenii nu conteaza daca e blonda sau bruna.

    RăspundețiȘtergere
  11. mie imi plac toate culorile, blonde, brune, pana si cele albe(asta era una japoneza parca), cu conditia sa fie de calitate. cea mai buna pe care-am baut-o a fost la Praga. habar nu am cum se cheama, dar stiu ca era facuta intr-o braserie locala.

    RăspundețiȘtergere
  12. Hmmm, te referi la ce se vede in prim plan sau in departare ?!
    Sa ai o saptamana buna !

    RăspundețiȘtergere
  13. Exact când am vrut să întreb dacă cea brună e cumva Leffe, am văzut comentariul Pandhorei! Ce chestie! Şi mie tot aia îmi place (de fapt, berea brună nefiltrată mi se pare mai bună, dar nu prea se găseşte pe aici...).

    RăspundețiȘtergere
  14. @Costin
    Nici nu stii de fapt daca e blonda "natural".

    RăspundețiȘtergere
  15. @Cora
    Si mie la fel, si blondele si brunele. La cele albe am o retinere...

    RăspundețiȘtergere
  16. @Zina
    La amândoua, am ochelari buni, cu lentile progresive.

    RăspundețiȘtergere
  17. @Max
    Imi place foarte mult Silva neagra. Dupa mine le bate pe astea de aici, Leffe, Pelforth etc.

    RăspundețiȘtergere
  18. pot sa incerc din fiecare
    ca sa ma hotarasc :)

    RăspundețiȘtergere
  19. @Sophie
    Grea misiune! Sunt mult mai multe feluri decât doua: numai în Belgia sunt vreo 300!

    RăspundețiȘtergere
  20. :) ma limitez la cele 2 acum; recordul meu in materie de bere este o sticla de o,5l - la o masa :)) si asta dupa lungi antrenamente, deci ca sa le incerc pe cele 300.. pana pe la 80 de ani poate termin

    RăspundețiȘtergere

Scrieti baieti, numai scrieti!