miercuri, 4 aprilie 2012

Miercurea fara cuvinte (46) - Gradina, a VIII-a primavara

... a înviat! Adevarat a înviat, dupa cum vedeti! Ciresul a înflorit, lalelele si narcisele la fel, primaverele au napadit gradina, leusteanul a crescut atâta în zece zile, iar eu sap ca m-au invadat muschii si sufoca iarba.

Si Carmen munceste la gradina ei!

24 de comentarii:

  1. imi place gradina ta...are ceva simplu...e asa...la locul ei,nesofisticata...
    imi plac si casele din jur...par din piatra sau din caramida...linistit locul in care vietuiesti :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aici casele sunt toate din piatra, ai vazut bine. Orasul e vechi si solid... si foarte linistit.
      Gradina? Anul trecut am cam neglijat-o, asta-i "secretul". Ciresul înfloreste în fiecare an, ferigile cresc singure, leusteanul sa nu mai spun, primaverele colorate la fel, lalelelor nu le mai scoatem bulbii de la un an la altul si vad ca "trec iarna", doar sapatul e o chestie noua...

      Ștergere
  2. Frumoasa gradina, chiar imi era dor de fotografii cu ea, daca pot sa spun asa. Trebuie sa fac si o marturisire: o fotografie de toamna, cea cu macesul parguit mi-a bucurat vederea toata iarna, de pe desktop. Fara macar sa fi cerut ingaduinta ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bine ai revenit, credeam ca ai renuntat!
      Poze cu gradina am mai pus, în diverse momente. Despre fotografia cu pricina trebuie sa negociem, o sa vorbesc si cu macesul, el e subiectul!

      Ștergere
  3. Superba abundenta de flori in gradina ta , chiar mi-a placut ca e asa de colorata si ordonata, foarte frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E frumoasa, îmi place, dar ordonata nu-i, deocamdata n-am facut nimic. Am început "araturile" de primavara ca sa scot muschiul care de vreo doi ani sufoca totul.
      E mult de munca si nici eu nu-s prea vrednic. A doua zi ma dor toate. Am scos muschiul, am scos buruienile, am sapat mai adânc, trebuie sa pun ceva contra buruienilor si pe urma sa seman iar gazon. Ce se vede sapat e cam a zecea parte din gradina.

      Ștergere
  4. superbe flori....felicitari..
    aici leusteanul creste precum macesul :) de ajungi sa rupi cateva frunze ca din copacel...
    si despre care muschi vorbesti?! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ah..si chiar...voi mexicani nu aveti ???

      Ștergere
    2. Si la noi ajunge la vreo doi metri la sfârsitul "sezonului", când vine vremea culesului si pusului la congelator.
      Muschii nu sunt ai mei si nici cei de pe copaci, îi "dezlipesti" de pe pamânt si dedesubt ramân doar buruieni. Deci trebuie "tratat" totul si pus alt gazon.
      Aici mexicanii se numesc altfel si au chiar mai multe drepturi ca noi, deci nu se pune problema...

      Ștergere
    3. ... si esti fericita ca astia aici habar n-au ce-i ala leustean (nici în dictionar!!) decât în ciorbele sau salatele pe care le manânca la noi. Noi l-am gasit din întâmplare!

      Ștergere
  5. mi-ai facut pofta sa pozez florile de pe langa casa...si dupa ploaia, in dupa-amiaza aceasta, am iesit la pozat...te invit la mine in gradina...(noua ne dau mexicanii cu niste solutii si nu cresc nici buruieni, nici muschi...doar gazon si flori...ah si vita-de-vie) ...
    nu stiam ca leusteanul este inventie romaneasca :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai am fost si m-am întors adineauri. Frumoase flori fac mexicanii!

      Ștergere
  6. Noa serbus şi spor la treabă. Până poţi săpa nu-i rău.

    RăspundețiȘtergere
  7. De-abia astept sa merg si eu la tara sa vad cum arata gradina mea :D am zambile, narcise, lalele :D Stiai ca poti participa cu articolul asta la concursul de pe Merita Citit? Premiul de 300 de lei e oferit de Smuff.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru' mâna Vera, dar asta nu-i articol, sunt doar niste poze facute de un amator. Tot cu lalele si zarnacadele, cum se spune în Moldova, obisnuite si batute.
      Iar daca prin absurd câstig vreun premiu, îl donez sincer si fara ipocrizie unei fete frumoase...

      Ștergere
  8. Răspunsuri
    1. Chiar ca-i bine Cristi, mai ales ca mai am doua zile (lucratoare!) si plec (vin!) în vacanta de Pasti!

      Ștergere
  9. Primavara este unu din cele mai frumoase antimpuri,iar pozele alea sunt superbe.Ai reusit sa prinzi primavara in toata splendoarea ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sa tii ca n-am niciun merit, toate florile frumos colorate sunt ca ghioceii, apar de nicaieri, dureaza vreo zece zile si gata!

      Ștergere
  10. ce leustean frumos ai!! Ce te invidiez :D
    Eu am semanat cateva fire intr-o jardiniera, si arata dupa 2 luni...de un dejet :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta nu-i o problema, veniti într-o zi aici si plecati cu el într-un ghiveci, deja crescut.

      Ștergere

Scrieti baieti, numai scrieti!