marți, 3 iulie 2012

Atât

Valeriu Sterian - Vino Doamne

15 comentarii:

  1. Alooo, ce-nseamnă asta?
    Ia fă bine şi dă o dezminţire, că nu-mi place cum se desfăşoară ostilităţile!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai, esti mai aproape de "palate", da-o tu... Eu ma uit în direct si nu pot!

      Ștergere
  2. M-ai atins la corason. Sterian este unul dintre preferatii mei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru' mâna Vienela, sa ramânem la muzica, altfel o luam razna!

      Ștergere
  3. Ca sa nu mai fie nimeni trist si suparat eu pot povesti ca am visat, pe bune, ca citeam de pe acest blog, (probabil tocmai pt ca citisem de pe el inainte sa adorm...desi nu pot sa dau neaparat vina pe blog ca m-a adormit, eram pur si simplu somnoros), si pe findul lui bleu albastru se desfasura o conversatie in contradictoriu ff apriga, dintre ownerul blogului, Dan, si un comentator cu un ID cu nume de sex feminin despre admiratia bloggerului Dan in legatura cu actrita Brigitte Bardot, (tin minte clar numele scris chiar asa negru pe bleu in vis), admiratie cu care bloggerul de sex feminin NU era de loc de acord si il certa pe Dan ca de ce o recomanda si o da exoemplu de role model pe aceasta actrita ! Zau ! Abia am asteptat sa vin sa povestesc aici ce-am visat, pt ca mie nu mi se intampla prea des sa visez ca citesc cuvinte scrise, dar din pacate din textele respective visate nu am retinut decat numele Brigitte Bardot, si faptul ca se parea ca Dan o admira ff tare iar comentatorul de sex feminin era chiar impotriva declararii acestei admiratii in public...era o dezbatere aproape de nivel critic politic in legatura cu de ce merita sau de ce nu merita d-na Brigitte Bardot sa fie data ca exemplu de role model ! Zau ! Chiar am sa duc sa verific ce pot gasi pe net in legatura cu d-na Bardot ca nu am mai citit nimic despre ea in ultima vreme si efectiv habar nu am de ce i-am visat numele, ca nici macar nu am revazut recent vreun film cu dansa !

    RăspundețiȘtergere
  4. :)
    Tu, Rudolf, chiar a fost o conversaţie pe tema asta, dar se referea la faptul că-l dăm pe Dan pe mâna doamnei de mai sus, pentru că vorbea de rău o pisică. Pisica din Ardeni, dacă nu mă-nşel.
    :))
    Dar glumeam, desigur. Şi tărăşenia a fost prilej de mare amuzament la momentul acela.

    Off! Tu-ţi încarci căpşorul cu toate glumele noastre de ai început să ne şi visezi?!
    >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rodolfo, esti teribil!! Poti fi un medium extraordinar!
      Singurul lucru neadevarat este ca eu nu am niciun pic de admitratie "azi" pentru madam Bardot. Altadata era altceva...

      Ștergere
    2. Blue, exista peste tot în lume persoane care nu se iubesc si totusi trebuie sa traiasca împreuna. Asa si eu cu Kiwi, "pisica din Ardeni". Fiind zilele astea singur acasa, azi dimineata chiar i-am dat sa manânce niste carne de vita taiata marunt, i-am dat sa bea si i-am curatat chiar si litiera, chestie care-mi place cel mai mult!

      Ștergere
    3. :)
      Cunosc situaţia mai bine de cât mi-aş dori.
      Nu vrei tu să schimbăm subiectul? Şi, eventual şi starea de spirit în care ne "scăldăm" momentan?
      Mmmm? Ia hai să încercăm!

      Ștergere
  5. Rectific, aceasta e postarea împricinată:

    http://danvaideanu.blogspot.ro/2012/06/miercuri-51-fara-pisici-lesinate.html

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. LOL ! Zau, pe bune, daca citisem vreodata conversatia respectiva ! Cine naiba stie ce imagini se ciocnisera prin totala coincidenta in capul meu in vis despre Brigitte Bardot si blogul asta ?!

      Ștergere
    2. Imaginile se ciocnesc mai dihai ca particulele acelea din uriasul accerator franco - elvetian. Particula lui Dumnezeu de aici vine...
      „Când cauţi lucruri foarte mici, mărimea contează“ spune o Organizatie europeana de fizica probabil atomica.
      Multumesc, Blue si Rodolfo, începeti sa deveniti magici...

      Ștergere
  6. off topic. Am nevoie de ajutorul tau.
    Te rog, ia si scrie-mi un email pe adresa mea email ( e atasata la acest comment).

    RăspundețiȘtergere
  7. :)
    Te salut, Danule!
    ... nu cred ca e cazul sa-l invocam/evocam pe "Doamne- Doamne".
    De-ar veni, cu certitudine, ar sari portocalezii sa spuna ca a fost atacat de uselisti si confiscat; catolicii ca a fost adjudecat de ortodocsi; protestantii ar urla ca este un falsor/actor; ateii ca e proiectul Blue etc.
    Asadar, prezenta lui nu ne-ar ajuta ci dimpotriva... labirintul s-ar largi mult mai mult si am orbecai spre iesire mai dihai decat liliacul fara senzorii ecolocatiei...
    O seara faina, man!
    Multumesc de reamintire. Nu l-am mai ascultat de mult pe V. Sterian.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Andrei, multumesc de comentariu si pentru ca prieteniile vechi nu se uita! Timpul o sa arate unde-i adevarul.
      Nu de asta se si spune "Incurcate sunt caile Domnului"?

      Ștergere

Scrieti baieti, numai scrieti!