vineri, 4 ianuarie 2013

Reflexii în nuante de verde

Hai sa vedem ce mai face Sorin!

20 de comentarii:

  1. nu am inteles ce reprezinta sferele albastre, dar se asorteaza perfect, reflexiilor verzi. Ratusca se simte în largul ei :)

    La multi ani! sanatate si numai bucurii în 2013!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asa-i, albastrul cu verdele este o combinatie foarte rafinata, dar si delicata!

      Ștergere
  2. Cred ca sferele albastre nu inseamna ceva. Sunt pentru decor. Arata frumos, se asorteaza cu albastrul ratustei dar si cu verdele :)
    Foarte frumoasa reflexia!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta este o poza facuta tot la Monte Carlo. Iazul acela este artificial si au pus niste globuri colorate pentru decor, desi era vara. Curios, rata era linistita, nu se simtea în pericol si se uita si ea la lume, doar toti faceau poze...

      Ștergere
  3. De nota 10! :). O zi cat mai placuta iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru' mâna, aici notele sunt pâna la 20, dar e de trecere!
      Weekend frumos, cât a mai ramas!

      Ștergere
  4. Frumos cadru, felicitari.Esti foarte inspirat!
    O duminica frumoasa iti doresc!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multam Sorine, am sa transmit felicitarile cui trebuie!

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. Vedeta, era lume multa la pozat si se pare ca-i placea sa fie fotomodel!

      Ștergere
  6. Plăcută fotografie, amintește de vară în ipostaza cea blândă, răcoroasă. Nu mai spun că figura centrală a reflexiei e o rățușcă, iar combinația verde-albastru e una dintre favoritele mele. Așa că... nota 10 (zece) !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Asta ziceam si eu mai sus de culorile astea doua.
      Era o vara calduroasa dar fiind aproape de mare era placut!

      Ștergere
  7. am citit toate comentariile de mai sus...
    si zic si eu: asa ie... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Incep sa cred si eu, asa o fi!
      Sa nu mi se urce la cap!

      Ștergere
  8. râu, răţuşcă, rămurică... :)
    frumos cadru!
    weekend plăcut, Dan!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un coltisor contrafacut de natura, dar nu se prea cunoaste...
      Duminica frumoasa!

      Ștergere
  9. Frumos și estival, adică pe gustul meu! O seară reușită! :)

    RăspundețiȘtergere

Scrieti baieti, numai scrieti!