sâmbătă, 20 iulie 2013

HW (31) - Man and Woman (25)

Dacă, întâmplător, un bărbat gol puşcă nimereşte în vestiarul femeilor, acestea vor face mare zarvă, vor ţipa, vor încerca să-l ude cu apă rece, pentru a-l alunga afară. Dacă, însă, o femeie goală puşcă nimereşte, în mod întâmplător, în vestiarul bărbaţilor, aceştia, dimpotrivă, vor fi foarte bucuroşi, prietenoşi şi ospitalieri.
Asta demonstrează, încă o dată, bunătatea şi frumuseţea sufletului bărbaţilor.

Daca vreti sa stiti cine a lansat provocarea, treceti pe la Elly.

30 de comentarii:

  1. :)) faina remarca! asta e, barbatii sunt din acest punct de vedere TOP!
    un weekend minunat si un start bun în concediu va doresc! abia astept sa ne povestesti impresiile :)

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))) Parca sunt tentata sa testez personal "bunătatea şi frumuseţea sufletului bărbaţilor." Nu-mi vine a crede ca sunt atat de gingasi ;)

    Iti doresc cu tot dragul Happy weekend!


    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Aoleu, sa ai totusi grija, nu exista risc zero...
      Si eu vorbeam doar de suflet!!

      Ștergere
  3. Adevarat, EI se bucura de orice prilej de distractie!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. El cine? Barbatul în general?
      Sa fii mereu sensibil si prietenos nu-i mereu distractie!

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. Multumesc, a fost o zi foarte linistita, cu un soare de plumb...
      O saptamâna mai racoroasa!

      Ștergere
  5. acum depinde si de femeie...ca, daca intru eu goala in vestiarul unor barbati..ce-mi vor auzi urechile ...:))))))
    oricum, barbatii sunt imaturi ;)...
    ma contrazice careva ?!!!!!
    * Dane, daca vrei sa-mi mai lasi vorbe pe blog, iti comunic ca m-am mutat...cei de la wordpress mi-au pus in vedere ca nu mai am spatiu free ptr a putea sa postez imagini...ca daca mai vreau, sa cumpar..asa ca mi-am deschis un alt blog...aici..

    http://s0rinadavid.wordpress.com/

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Imaturitatea este una din cele mai grozave calitati!!
      Cum o sa te contrazic?

      Ștergere
    2. iti dau un "like" ptr asta :))

      Ștergere
    3. Câti nu cauta inocenta copilariei...

      Ștergere
  6. Lauda-ma gura ca ti-oi da friptura. Cam asa vine. Si ce suflet bun si gingas au barbatii de mama-mama. Ei bine, dar situatiile de care ai amintit sunt adevarate.
    Sa ai parte de un weekend cat mai frumos!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pâna la urma asta-i tot ce conteaza, adevarul. Ce se ascunde în spatele lui vad ca stie Dr Stoica mai jos...

      Ștergere
  7. Nu, Dan, nu vorbi cu păcat! Citește-le pe buze și-ai să vezi că spun altceva decât se aude!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooof Doctore, iar începi, esti de groaza, eu nici macar nu eram în vestiar...

      Ștergere
    2. Mă scuzi, citisem: "Dacă un bărbat ca mine nimerește în vestiarul femeilor.....". Și de-aia mă întrebam: "De ce să țipe, mă, ce le-a apucat???".

      Ștergere
    3. "... doar nu-i niciun pericol!!", frumos, nu ma asteptam din partea ta...

      Ștergere
  8. Da, au suflet bun și frumos dar, uneori, sunt greșit înțeleși:
    Un barbat este vânat de politie, fiind suspectat de zoofilie. Ultima data a fost vazut intr-un Jaguar.
    :)

    RăspundețiȘtergere
  9. Bine zise. Barbatii au suflete bune :). Toti.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Bate la ochi, v-ati vorbit între voi? Nici macar o critica...

      Ștergere
    2. criticile sunt la celelalte calitati (lipsa ) ale barbatului. Dar sufletele sunt intangibile. Ca si gusturile.

      Ștergere
    3. Nimeni nu-i perfect! Inteleg atunci de ce nu prea sunt critici...

      Ștergere
  10. Acu'... Mai depinde si de barbat, sa nu generalizam. Idem pentru femeie ! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Poti nimeri în alt vestiar direct de la dus si intentionat dar absolut din greseala!

      Ștergere
  11. Trebuie să recunosc că au și barbații calitățile lor: sunt foarte prietenoși și ospitalieri... in vestiar. Sau nu?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si câte ar mai fi!! Si calitati si locuri!
      In vestiar sunt mai multi si au curaj!

      Ștergere

Scrieti baieti, numai scrieti!