sâmbătă, 25 august 2012

Happy weekend (7) - Man and Woman (5)

Elly ne ureaza HW în fiecare saptamâna.

26 de comentarii:

  1. mmm, am tot analizat harta sau radiografia :))
    chiar credeti ca asta e in capul unei femei? hm, hm

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Doamne fereste sa arate asa radiografia!!
      Aici e cam ca în politica: unii cred ca-i asa, altii invers.
      Eu as putea sa spun ca înca nu stiu ce e în capul unei femei, dar suna chiar mai rau decât arata harta!
      Oricum, bine ai venit pe aici!

      Ștergere
  2. hahaha ... headache generator -buna!

    RăspundețiȘtergere
  3. aici gasim corespondenta-partiala-a butoanelor? :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am promis în episodul precedent ca am sa dau detalii la chestia cu butoanele. Am si un creier masculin, nu stiu daca am sa-l pun, cam un singur buton, asta este...

      Ștergere
  4. Buna seara!
    :))) Dacă ar fi să fie așa înseamnă că eu nu sunt normala ;)
    Fiindca stiu că-mi lipsesc niste centre din astea: cel de bârfe, cel cu sex-ul, cel cu vorba multă, iar aptitudinile pentru șofat nu le am deloc, nici măcar minuscule :)))
    Asta numai așa, să nu par prea defectă, însă cred că-mi mai lipsesc... ;) dar să nu mai spui la nimeni ;)
    Happy weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ramâne între noi, sunt mut!! Nici nu-i bai ca-ti lipsesc niste centre, cu unele sunt de acord ca pot lipsi din viata unui om, la altele poate te mai gândesti. Esti obligata sa convietuiesti cu barbatii (si ei sunt...), coabitarea e la moda, daca o sa am curaj saptamâna viitoare veti vedea si cum e creierul barbatilor, cu scuze anticipate!

      Ștergere
    2. Si eu cred ca sunt defecta, daca ma uit la harta asta. :))
      Pandhora, am o problema cu blogul tau. De cateva zile nu reusesc sa stau mai mult de trei secunde acolo, ca mi se blocheaza tot in calculator.

      Ștergere
    3. nu inteleg despre ce poate fi vorba...
      sper ca nu e un virus...habar nu am ce trebuie sa fac :(

      Ștergere
    4. multumesc ca mi-ai spus vienela...acum chiar imi fac griji dar vad eu cum o scot la capat...

      Ștergere
    5. Eu am constatat chestia asta acum vreo doua zile.

      Ștergere
  5. Buna Dan!
    Am vazut si versiunea ,
    Haha! Adevarat in majoritatea cazurilor :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Saru' mâna Iulisa!
      Ai vazut si versiunea "homme", sau "man"? Urmeaza si asta!
      Asa am fost facuti, nu-i vina nimanui!

      Ștergere
  6. Melrose Place?! Si eu care credeam ca acolo-i ceva vorbit in portugheza! Chiar ca nu-mi pot da seama ce-i in mintea unei femei! :)

    O Duminica frumoasa sa ai!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu ma uit la serialele care au mai mult de 2000 de episoade!
      Eu încep sa-mi dau seama de ce-i în mintea voastra (lor...), am o idee vaga, dar mi-au trebuit 62 de ani ca sa ajung la întelepciunea asta!

      Ștergere
    2. Nici chiar asa! Adica eu n-am avansat deloc? De 40 de ani fac numai teste?

      Ștergere
  7. Ia să vedem și harta creierului de bărbat, să aflăm cu cât e mai breaz ! :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Am si asa ceva, îmi eera rusine sa o pun, asa neîntrebat, dar acum am un motiv beton: "la cererea Zinei, iata ce-i în capul unui barbat!". Nu-i deloc mai breaz!!

      Ștergere
  8. presimt ca usor usor, cu fiecare editie HW o sa mai aflam cate ceva despre noi femeile :D ... data trecuta cand am trecut pe aici era un panou cu multe "botoane" :D :)))) ... ma mir ce va fi weekend-ul viitor :D

    Happy Weekend!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt o multime de noutati de aflat si despre noi, barbatii! N-am avut curajul sa le arat de la început, asa ca cele mai "reale" imagini au ramas pentru sfârsitul serialului!

      Ștergere
  9. Din ceea ce citesc p-aici îmi dau seama că-i nasol de mine. Fiindcă deseori mi se spune: gândeşti ca un bărbat.
    Oare am luat ce era mai rău de la fiecare din genuri?
    :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sambata viitoare ai sa vezi ca nu gândesti ca un barbat!!

      Ștergere
    2. Glumeam. Pe teme de sexism glumesc cel mai mult, fiindcă războiul acesta al argumentelor pro/contra femei sau bărbaţi e unul pierdut dpmdv. De ambele tabere. Eu am dezertat din el.
      Deci, obişnuiesc să gândesc ca un bărbat doar în alte chestiuni decât cele sexiste, asta-i clar!

      Ștergere
    3. Cred ca din orice pdv razboiul este pierdut. Cu atât mai mult putem deci glumi!!

      Ștergere

Scrieti baieti, numai scrieti!