miercuri, 19 noiembrie 2014

MFC (104) - Autodenunt

Da fratilor si dumneavoastra Doamnelor. Am facut turism electoral...
Duminica dimineata devreme am plecat cu niste prieteni la Luxemburg unde am ajuns putin dupa ora noua. Am constatat din nou ca românu-i frate cu coada dar pe la zece votasem deja. Ne-am învârtit putin prin oras, era o zi frumoasa de toamna, ploaia statuse si nu era foarte frig. Pe la prânz am plecat spre Belgia sa mâncam faimosii cartofi prajiti belgieni. Ne-am oprit la Bouillon la un restaurant, Roy de la Moule, aflat la poalele castelului Godefroy, unde am baut o bere cu acelasi nume si am mâncat, nu doar cartofi... Pe la trei dupa masa eram acasa putin dezumflati, fiind convinsi ca ce facusem noi era complet inutil, mai ales vazând ce era prin alte orase...


Ai votat pe vapor Carmen?

14 comentarii:

  1. turism electoral si mai la nord de tine. Am prieteni ce au stat si 6 ore la coada. Cam fraieri, sa faca asta in Bruxelles, orasul berilor :). Eu sunt mandra de ei.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa ultimii ani în care începusem sa-mi cam fac probleme, sunt si eu mândru ca sunt român (nu cum spunea fals si mincinos Ponta), în ciuda altor români care nu mai sunt mândri, treaba lor...
      Intâi îti faci treaba si pe urma bei bere, daca nu conduci...

      Ștergere
  2. nu, eu nu am votat, pentru ca nu mai stiu ce si cum este în tara... Eu aici ma confrunt cu alte probleme; în putinele zile de concediu pe care le petrec în tara de bastina nu îmi pot forma o parere asa încât sa-mi pot exprima un vot corect.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu m-am obisnuit, ca daca nu sunt în tara de bastina, sa stau toata ziua pe stiri românesti ca sa fiu la zi.
      Dar sunt în tara de bastina de cel putin trei ori pe an, iar în contact cu oameni de acolo zilnic...

      Ștergere
  3. PIB-ul Belgiei iti va fi recunoscator. ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Belgia face 800 de miliarde doar din prelucrarea si negotul diamantelor, zic eu Belgia, dar este vorba doar de Anvers (Antwerpen pentru flamanzi, nu flamânzi...). Daca mai tin minte asta înseamna dublu fata de România...

      Ștergere
  4. Niciun vot nu este inutil! Inutil este sa alegem sa stam spectatori pe margine si apoi sa ne plangem ca la noi nu-i ca "afara". Pana la urma tot datorita celor plecati din tara ne-am mobilizat la vot, asa ca va multumim ca va pasa de ce se-ntampla pe-"acasa"!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu-ti spun cât s-a schimbat starea de spirit spre seara!
      Am obiceiul (bun, prost?...) sa lacrimez în momente de mare intensitate... Inca e omeneste!

      Ștergere
  5. Faină plimbare și nobil scop!
    (Nu mă refer la bere, firește!)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Berea ca berea, dar am mâncat un antricot cu sos de smântâna cu usturoi, astia nu stiu ce-i aia mujdeiul... Altii mâncau scoici...
      Eram cam morcoviti, nu stiam ce va urma... Acum e bine!

      Ștergere
  6. hahahaha...asta-mi aminteste de o zi in care am mancat si facut pipi in 4 state...Oregon, Idaho, Wyoming si Montana...plecand de acasa si ajungand la cuscrii.... :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Te dai mare cu patru state, astea-s patru judete pe la noi...
      Eu fac chestia asta de cinci ori pe zi acasa plimbându-ma, înseamna ca stau la Versailles?... :)))

      Ștergere
  7. hehehe...pai stai sa-ti zic...Wyoming are o suprafata de 253.348 km²; Idaho - 216.632 km²; Montana - 381.156 km² si Oregon -255.026 km²...si Franta 674,843 km² ..mda...ai dreptate :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Strângi din dinti, te tii cât poti, un sef din PSD nu stie ca Montana e mai mare ca România!
      Un stat pe zi, asta-i!

      Ștergere

Scrieti baieti, numai scrieti!